Üldinfo

Toimumise kuupäev:
29.03.2011
Registreerimise lõpp:
27.03.2011
Asukoht:
Clarion Hotel Euroopa (Paadi 5, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
100.00 € + km

Facebook on juhtiv sotsiaalne võrgustik koos kasutajabaasiga, mis ulatub üle 350 miljoni maailmas! Facebooki levik on viimase poole aastaga olnud Eestis samuti plahvatustlik. Sotsiaalne meedia on kõige kiirem ja kõige tõhusam viis, kuidas jagada teavet, edendades tooteid ning suurendades potentsiaalset klientuuri.

Meie koolituse läbija suudab  enda ettevõttele luua Facebook’i arendamise strateegia, turundusplaani ning korraldada fännikogumiskampaaniaid. Samuti paneme rõhku klientidega suhtlemisele ja kliendisuhete hoidmisele ning  probleemide lahendamisele.

Programm

08:50 - 09:20

Registreerimine ja hommikukohv

09:20 - 09:30

Koolituse avasõnad

  • Janar Kauber

    WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant

Janar Kauber
WSI Internetiturunduse konsultant

09:30 - 10:00

Milleks ettevõttele ja asutusele Facebook?

  • Janar Kauber

    WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant

Janar Kuber
WSI Internetiturunduse konsultant

10:00 - 11:00

Praktilised töötoad

  • Janar Kauber

    WWW Marketing OÜ, WSI Internetiturunduse konsultant

Facebook'i ülesehitamine ja arendamine algajatele

Janar Kauber
WSI Internetiturunduse konsultant

Töötoast saab vastused küsimustele:

  • Mis on Facebook ning kuidas saaksin seda oma ettevõtte huvides kasutada?
  • Mis on võimalused Facebookis oma ettevõtte edendamisel?
  • Millest peaks Facebookis alustama?
  • Millest peaks Facebookis „rääkima“
  • Facebooki kasu otsingumootori optimeerimisele

10:00 - 11:00

Praktilised töötoad

Facebook'i arendamine edasijõudnutele

Priit Kallas
DreamGrow, ettevõtja-koolitaja

Priit räägib oma töötoas järgmistel teemadel: Facebooki erilehtede loomine, rakenduste alused, reklaami sihtimine ja metoodika.

11:00 - 11:15

Kohvipaus

11:15 - 13:15

Facebook'i strateegiate loomine ja elluviimine

  • Marko Saue

    Marko Saue

    Goal Marketing, Goal Marketing OÜ, loovjuht

Marko Saue
goal.ee, CEO, creative director

Ettekandes räägib Marko sotsiaalmeediaturunduse strateegia loomisest: eesmärgid, sihgrupid, mõõdikud, stiil ja suhtluskeel, sisu tüübid ja fännidele loodav väärtus, fännide kogumise meetodid, klienditeenindus, reeglid.

Teiseks paneb Marko rõhku avakampaaniate korraldamisele, räägib nende olulisusest, avakampaaniate tüüpidest ja erinevatest tehnilistest lahendustest. Kuidas fännidest saada kliendid. Kolmandaks: jätkukampaaniad. Facebooki turunduseelarve. Protsessid. Integreerimine massimeediakampaaniaga. Ühisturundus teiste ettevõtetega.

13:15 - 14:15

Lõuna

14:15 - 14:40

Kuidas kaitsta oma kaubamärki Facebook´is?

Priit Kallas
DreamGrow, ettevõtja-koolitaja

Priit räägib Facebook'i ohtudest.

14:40 - 15:00

Facebooki ajasäästlik kasutamine

  • Marko Saue

    Marko Saue

    Goal Marketing, Goal Marketing OÜ, loovjuht

Marko Saue
goal.ee,CEO, creative director

Marko räägib ajasäästliku kasutamisega soetud mõningaid variante, kuidas sotsiaalmeediaturunduse tööprotsess võiks käia, mis ülesaneded kellel on - mis puhul kaasata agentuure ja mida kindlasti ise teha ja mida mitte.

15:00 - 15:05

Koolituse lõpetamine

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei