Üldinfo

Toimumise kuupäev:
25.04.2012
Registreerimise lõpp:
23.04.2012
Asukoht:
Sokos Hotel Viru, Viru väljak 4, Tallinn
Hind: Liitu sooduspakkumistega
168 € + km

Käesoleva aasta 25. aprillil tähistatakse rahvusvahelist administratiivtöötajate 60. aastapäeva.
Eestis toimub sekretäridele suunatud suursündmus samuti 25. aprillil Sokos Hotel Viru kogu konverentsikeskuses.

Administratiivtöötaja on 60 aasta vältel muutunud organisatsioonis mitmekülgsete oskustega eksperdiks, tegutsedes nii pressiesindaja, koosolekute korraldaja, arvutispetsialisti kui ka dokumendihaldurina, lisaks on ühenduslüli organisatisooni ja välismaailma vahel. Konverents ja mess pakub kaasaegsele sekretärile võimalust professionaalseks arenguks.

Konverentsi koostööpartnerid on:
Sokos Hotel Viru
RMP Eesti
Büroomaailm


Majatuurid
Sokos Hotel Virus, mille raames on võimalik tutvuda sel aastal 40. juubelit tähistava hotelli uute tubadega ja näha põgusalt 2011. aasta alguses avatud KGB muuseumi:

kell 7.45-8.15 – 25 inimest
kell 8.00-8.30 – 25 inimest
kell 8.15-8.45 – 25 inimest
kell 8.30-9.00 – 25 inimest

KGB tuurid (tunnine tuur giidiga)

kell 17.30 – max 30 inimest
kell 18.30 – max 30 inimest

Kõik tuurid on tasuta ja kohtade arv on piiratud, vajalik on eelregistreerimine.

Programm

08:00 - 09:00

Registreerimine ja hommikukohv, tutvumine messiga

09:00 - 09:05

Avasõna päevajuhilt

  • Mart Sander

    Mart Sander

    Laulja, näitleja, saatejuht, autor ja dirigent

Mart Sander
Laulja, näitleja, saatejuht, autor ja dirigen

09:05 - 09:15

Hommikune vitamiin

Rene Bürkland
Dao Hiina meditsiini keskus

Hiina võimlemisharjutused on hea ja lihtne viis pingetest vabanemiseks, oma energia liikuma panemiseks ning alustamaks päeva hea tujuga.

09:15 - 09:55

Asjaajamiskord ning peamised aktuaalsed probleemid

  • Janne Kerdo

    Janne Kerdo

    Tallinna Majanduskool, sekretäritöö valdkonna juhtivõpetaja; päevajuht


Janne Kerdo

Tallinna Majanduskool, Ametnikutöö osakonna juhataja ning Eesti Juhi Abi Ühingu kutsekomisjoni liige

Enamus organisatsioonides on kehtestatud reeglid, juhised kuidas, mida ja millal teha. Dokumendisüsteemi üks alusdokumentidest on asjaajamis- kord. Kuid miks on nii, et see ei toimi, ei vasta tegelikele vajadustele, ei järgita - vahel tundub, et kord on korra pärast ja eelkõige neile, kes seda kõike teavad. Proovime üheskoos arutada, kuidas ja mida teha, et vältida neid probleeme.

09:55 - 10:35

Digidokumendihaldus ja andmekaitse, isikuandmete töötlemine

  • Anu Ehamaa

    Anu Ehamaa

    Asjaajamise ja arhiivinduse spetsialist ning konsultant

Anu Ehamaa
asjaajamise ja arhiivinduse spetsialist ning konsultant

  • Digitaalne dokument kui vältimatu reaalsus - mis on digitaaldokument, kuidas neid hoida, mida arvestada nende loomisel
  • Andmekaitse dokumendihalduses - juurdepääsupiirngud, isikuandmete töötlemine

10:35 - 11:30

Messi- ja kohvipaus

11:30 - 12:10

Kuidas segajatega tööl hakkama saada

Guido Paomees
Koolitaja ja konsultant

Enamikul meil on alati kiire ning nii igapäevaselt. Alati pole võimalik seda olukorda muuta, kuid võimalik on kujundada suhtumist. Kuidas keskenduda ainult ühele asjale korraga ja saada see kiirelt tehtud.

  • Ajakao põhjused ja peamised ajarasikajad
  • Kuidas öelda „ei“
  •  Planeeri oma päeva 2-3 olulist tegevust
  • Organiseeritus ... see tähendab korrastatus
  • Keskendumine olulisele

12:10 - 13:00

Kuidas kirja teel end arusaadavalt väljendada?

  • Mailis Neppo

    Mailis Neppo

    Vabariigi Presidendi Kantselei, Vabariigi Presidendi Kantselei, asjaajamise ja infotehnoloogia osakonna juhataja

Mailis Neppo

Kirjutatu vastuvõtt ei ole vahetu. Lugemine toimub kunagi hiljem ja kusagil mujal. Lugeja ei tea, mitu korda on teksti parandatud, muudetud või kui palju kirjutaja on sellega vaeva näinud! Missugused keelevälised komistuskivid võivad kirja kirjutamisel oodata? Kuidas valida kirja tooni? Kas ja kuidas kasutada emotikone?
Arutleme keelekasutuse olukohasuse ja stiili üle – kuidas neid eristada?

13:00 - 14:15

Lõuna ja messipaus

14:15 - 15:15

Praktiline infotuba - Personalitöö sekretäri igapäevatöös

  • Taimi Elenurm

    Taimi Elenurm

    TTÜ Tööstuspsühholoogia Instituut, EEK Mainor, TTÜ Tööstuspsühholoogia Instituut, EEK Mainor, lektor

Personalitöö sekretäri igapäevatöös

Personalitöö dokumentatsiooni töötoas jagatakse praktilisi nõuandeid neile, kes peavad sekretäri kohustuste kõrval täitma ka personalitöö kohustusi:
Kuidas koostada personalitöö dokumente? Kust leida selleks abimaterjale ja allikaid? Töötoas tutvustakse  töösuhteid reguleerivate dokumendimalle ja  arutletakse, kuidas neid kasutada.

14:15 - 15:15

Praktiline infotuba - Mälu ja tähelepanu sekretäri töös

  • Anneli Salk

    Anneli Salk

    Synergia OÜ, Synergia OÜ, koolitaja ja konsultant

Mälu ja tähelepanu sekretäri töös

  • naiste ja meeste mälu erinevused ja sarnasused
  • kuidas mälu treenida
  • töö teemalised unenäod

14:15 - 15:15

Inglise keel sekretäri igapäevatöös

  • Lauseehitus
  • Kokku või lahku?
  • Suur või väike täht?
  • Lühendid ja akronüümid
  • Kirjavahemärgid
  • Arvu märkimine

15:15 - 15:20

Kogunemine peasaali

15:20 - 16:05

Paneeldiskussioon Konfliktsete olukordade loov lahendamine

  • Anu Virovere

    Anu Virovere

    Anu Virovere & Partnerid, Anu Virovere & Partnerid, psühholoog ja suhtlemistreener

  • Margus Salumets

    Margus Salumets

    Meta-Profit, treener-konsultant

16:05 - 16:50

Paneeldiskussioon Erinevad rahvused töökeskkonnas ja ametialases suhtluses

Väljakutsed töötades rahvusvahelises ettevõttes. Kombed ja erinevused tööelus

  • Millised on erinevused?
  • Millest tulenevad arusaamatused?

16:50 - 17:15

Konverentsi pidulik lõpetamine tordiga, auhindade loosimine

  • Mart Sander

    Mart Sander

    Laulja, näitleja, saatejuht, autor ja dirigent

Mart Sander
Laulja, näitleja, saatejuht, autor ja dirigent

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Konverents
Toitlustus:
Ei