Üldinfo

Toimumise kuupäev:
27.08.2015
Registreerimise lõpp:
25.08.2015
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
148 € + km

Positiivse info edastamine arenguvestlusel ei tekita juhtidele ega keskastmejuhtidele üldjuhul raskusi. Probleeme tekitab aga rahulolematuse väljendamine. Negatiivse info edastamine vajab õigeid tehnikaid ja oskuslikku lähenemist.

Käesolev koolitus keskendub sellele, kuidas edastada arenguvestlusel negatiivset infot ning millised on sealjuures innustavad motiveerimisvõimalused.

Koolituspäeva viivad läbi Eesti Telekom AS-ist personalijuht Triin Teesaar ja suurkliendihalduse osakonna juht Enn Saar ning motivaator.ee koolitaja Kaido Pajumaa.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 12:00

Kuidas edastada arenguvestlusel negatiivset infot, millega seni rahul pole oldud nii, et töötajal tekiks tööind?

 Triin Teesaar  Enn Saar
Triin Teesaar
Eesti Telekom AS,
personalijuht
Enn Saar
Eesti Telekom AS,
suurkliendihalduse osakonna juht

 

Arutame ja harjutame koos kuidas anda ja võtta negatiivset tagasisidet töökeskkonnas.

  • Tagasiside andmise ette valmistamine - mis on oluline ja mis toetab?
  • Kuidas aidata inimesel ise oma arengukohad üles leida?
  • 3-astmeline arendava tagasiside vestlus
  • Kuidas anda edasi negatiivset tagasisidet?
  • Käitumise hinnanguvaba kirjeldus
  • Mina teade
  • Emotsioonide juhtimine
  • Arendava tagasisidevestluse läbi viimine GROW meetodil

12:00 - 12:30

Toekas kohvipaus

12:30 - 14:00

Millised on arenguvestlusel motiveerimisvõimalused?

Kaido Pajumaa
motivaator.ee, koolitaja
Arenguvestlus vs arendav vestlus - kas ebamugav kohustus või innustav võimalus?
Millele keskenduda ja mida vältida arenguvestluste käigus?
Arenguvestlus kui usalduse loomise ja motivatsioonisilla loomise võimalus.

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei