Üldinfo

Toimumise kuupäev:
30.08.2017
Registreerimise lõpp:
28.08.2017
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
209 € + km

SUVEHIND 149 € + km kehtib 31. juulini!

Tihti võime organisatsioonisiseselt märgata, et töötajate koostoimimist  ei juhi mitte paika pandud struktuur ja protsessid, vaid pigem avalikult ja varjatult toimivad suhtemustrid ning olemasolev organisatsioonikultuur. See väljendub muuhulgas inimeste viisis tegeleda probleemsete küsimustega. Kuidas suhelda nii, et ei tekiks keerulisi olukordi? Miks on hea osata öelda „ei“ ja millised on parimad võimalused äraütlemiseks? Kuidas toime tulla rünnaku ja kriitikaga?

Käesoleva koolituse eesmärk:

  • Anda osalejatele vahendeid erinevate, enamasti ebamugavate suhtlemissituatsioonide läbimiseks
  • Harjutada koostööle orienteeritud suhtlemismustreid
  • Kujundada keerulisi olukordi pingevabamaks

Koolituse läbinu oskab:

  • Teadvustada oma siseprotsessi mõju suhtlemisele
  • Rakendada töötavaid suhtlemistehnikaid, mille struktuurile toetudes on lihtsam öelda „ei“
  • Anda tagasisidet suhteid tugevdaval moel
  • Rakendada tehnikaid, mille abil ületada ettekäändeid ja vaidlemist
  • Käituda otsese kriitika ja rünnakute korral

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 12:00

Enesekehtestamine organisatsioonis - ela ise ja lase teistel elada!

  • Sul on sõnum? Suhtlemisviiside maatriks – sõnumi esitamise viis on sama oluline või isegi olulisem, kui sõnum ise. Suhtumine, mis peegeldub käitumisest ja toonist, mida kasutatakse, loob eeldused koostööks või lõpetab selle kindlalt. Kuidas saada kontrolli alla oma suhtumist?
  • „Ei“ – raske anda, raske saada – mõned võimalused äraütlemiseks ja toetav mõtteviis, mis aitab neid võimalusi teostada.
  • Rünnakud ja kriitika – kuidas ujuda välja (kuidas jääda ellu)? – harva juhtub, et vestlus on kriitiline algusest lõpuni - enamasti on selles käivitavad kohad, kus vestlus võib käest ära minna. Selle vältimiseks on vaja loobuda kaitsest või kättemaksust ja võimalusel võtta vastasel relvad käest.
  • Tagasiside – kriitika kaunistatud vorm? – me kõik teame kui ebaõiglaselt meie parimate kavatsustega antud tagasisidesse tihtipeale suhtutakse. Kas ja mida saame ette võtta, et tagasiside andmine suhete lõhkumise asemel neid tugevdaks? Struktuur, mis toetab.

12:00 - 13:00

Lõunapaus

13:00 - 14:30

Koolitus jätkub

14:30 - 14:45

Kohvipaus

14:45 - 16:00

Koolitus jätkub

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Koolitus on mõeldud kõigile, kes soovivad täiustada oma kehtestamisoskust, et suhtlemine kolleegidega sujuks konfliktideta.
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 6,3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 08.08.2017; 50% maksumusest ajavahemikul 09.08– 23.08.2017. Kui loobutakse hiljem kui 23.08.2017 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Maarja Püssim
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.