Koolitus: Ettevõte nähtavaks Google Adwordsi, Analyticsi ja Facebooki uuendustega!

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 27.01.2015 - 27.01.2015 Registreerimise lõpp: 25.01.2015 Kestvus: Asukoht: Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn) Hind: 168 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Internetikanalid pakuvad oskuslikul kasutamisel rohkelt võimalusi selleks, kuidas ettevõtet konkurentidest nähtavamaks muuta. Millised on Google Adwordsi ja Analyticsi võimalused ning kuidas Facebooki uuendused oma ettevõtte kasuks tööle panna?
Praktilisel koolituspäeval jagavad nõuandeid internetiturunduse kõrgelt hinnatud spetsialistid – Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg Priit Kallas ning Goal Marketingi loovjuht Marko Saue.

Koolitus põhineb praktilistel näidetel, mida saab kohe oma igapäevatöös rakendada.
Osalemise eelduseks on mõningane kogemus, Google ja Facebooki konto loomist koolitus ei hõlma.

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega


09:30 - 10:00

Google Adwords – ettevõte nähtavaks!


10:00 - 12:00

Priit Kallas
Dreamgrow digiagentuur, asutaja ja strateeg

Google Adwords aitab tuua veebi või e-poodi külastajad, kes on valmis ostma ja otsivad just praegu oma vajadustele lahendust. Google bännerivõrgustik annab võimalused brändireklaamiks, remarketingi kasutamiseks ning aitab mõjutada tarbijaid ostuprotsessi varajases staadiumis.

  • Kampaaniate loomine ja seadistamine
  • Märksõnade haldus ja optimeerimine
  • Kampaaniate optimeerimine ja haldus
  • Erinevad reklaamivõimalused Adwordsis
  • Reklaamide loomine
  • Google AdWordsis remarketingi kasutamine

Lõuna restoranis Merineitsi


12:00 - 13:00

Google Analytics – mõõda ja analüüsi!


13:00 - 14:00

Priit Kallas
Dreamgrow digiagentuur, asutaja ja strateeg

Google Analytics annab ülevaate Adwordsi erinevate lahenduste tulemustest. Nii saad teada, mis töötab ja mis mitte. Sidudes Adwordsi ja Analyticsi, tekib süsteem, mis aitab  reaalsetele tulemustele põhinevalt efektiivsemalt tegutseda. Lisaks tulemuste mõõtmisele loob Analytics ka remarketing võimalused Adwordsis kasutamiseks ja viib sõnumi nendeni, kes teid juba teavad.
Mõõda tehinguid ja müüki ning muuda oma turundust järjepidevalt paremaks!

  • Millised mõõdikud on olulised ja kuidas neid mõõta
  • Millised on Google Analyticsi olulisemad raportid
  • Kuidas mõõta iga kanalit, mida turunduses kasutad
  • Kuidas luua ja kasutada täpselt sulle sobivaid segmente ja raporteid
  • Viid oma ettevõtte veebianalüütika uuele tasemele

Kuidas Facebooki uuendused ettevõtte turundustegevuse kasuks tööle panna?


14:00 - 14:45

Marko Saue
Goal Marketing, loovjuht

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Loobumistingimused:

Projektijuht:

Toitlustus:

Ei