Üldinfo

Toimumise kuupäev:
18.03.2015
Registreerimise lõpp:
16.03.2015
Asukoht:
Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
168 € + km

Enamikes organisatsioonides ei korralda sisekommunikatsiooni teadlikult keegi, kuid probleeme info liikumisega on paljudel. Kui vajalik info ei liigu efektiivselt, kannatab selle all kogu organisatsiooni strateegia. Sisekommunikatsiooni juhtimise eesmärk on tagada kõigile töötajatele mõistetavalt kokkulepitud põhimõtetega infovahetus.

Praktilisi nõuandeid hästitoimivaks sisekommunikatsiooniks jagavad Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi juht professor Kaja Tampere,  Past ja Partnerid Suhtekorraldus juhatuse esimees Aune Past ning Eesti Telekomi kommunikatsioonidirektor Kaja Sepp.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerumine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 12:00

Kuidas ettevõtte sisekommunikatsioon tõhusalt tööle rakendada?

  • Kaja Tampere

    Kaja Tampere

    Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi kommunikatsioonijuhtimise professor

Kaja Tampere
Tallinna Ülikool, Kommunikatsiooni Instituudi juht

Kommunikatsiooni kui ressurss, mitte-materiaalne ressurss organisatsiooni tulemuslikkuse saavutamiseks: kui materiaalsed vahendid on piiratud ja aeg nõuab säästlikkust igas mõttes, siis kuidas leida lahendusi, mis aitaksid organisatsioonil siiski elus püsida ja areneda.

Kommunikatsiooni paradoksid, mis organisatsiooni tulemuslikkust mõjutavad ehk kuidas toimetada sisekommunikatsiooni valdkonnas nii, et organisatsioon oleks/püsiks "terve", tugev ja toimiv, nii rutiinsetes igapäeva tegemistes, muutuste keerises kui ka konfliktide olukorras.

12:00 - 13:00

Lõuna restoranis Merineitsi

13:00 - 14:00

Kuidas luua sisekommunikatsiooni, mis paneb töötajad tegutsema organisatsiooni saadikuna?

  • Aune Past

    Aune Past

    Past ja Partnerid Suhtekorralduse OÜ, juhatuse esimees, kommunikatsioonikonsultant, maineuurija, EPRA juhatuse liige

Aune Past
Past ja Partnerid Suhtekorraldus, juhatuse esimees, kommunikatsioonikonsultant, EPRA juhatuse liige

Sisekommunikatsioon on osa organisatsiooni tervikust. Kommunikatsioon ei ole kõige tähtsam, kuid ta on nagu sideaine, mis hoiab ehitust koos.  Sisekommunikatsiooni analüüsil  levinud kanalite uuring ei anna küllaldast ülevaadet kommunikatsiooni tulemuslikkusest. Sisekommunikatsioon mõjutab organisatsiooni sisemise imago ehk meie-pildi teket oluliselt. Iga ettevõtte ja asutuse parimateks maineikujundajateks on oma töötajad. Kuidas luua sisekommunikatsiooni, mis paneb töötajad tegutsema organisatsiooni saadikuna?

14:00 - 15:00

Sisekommunikatsioon muutuste tuules. Praktilised nõuanded Eesti Telekomi näitel

  • Kaja Sepp

    Kaja Sepp

    Eesti Telekom, kommunikatsioonidirektor

Kaja Sepp
Eesti Telekom, kommunikatsioonidirektor

Korraks vaatan selja taha veel/ Olge terved, Elion ja EMT, laulis „Kauges külas“ viisil EMT ja Elioni ühine bänd, sümboolse nimega CableWaves sumedas suveöös. Kuulajatel tikkus pisar silmanurka, sest ühistel suvepäevadel jäeti koosolemise tähistamise kõrval hinges hüvasti ka olnuga.

Pool aastat hiljem. „Kauges külas“ kuulutati 2014. aasta hitiks ning Eesti Telekomi töötajate seas tehtud uuring näitas inimeste pühendumist ja rahulolu sama kõrgena kui oli olnud ettevõtetes eraldi. Mida tehti viimase saavutamiseks sisekommunikatsioonis?

  • Muutuse kõver, organisatsiooni elutsükkel ja sisekommunikatsioon
  • „Meie“ ja „nemad“ – kuidas sellest üle saada?
  • Juhtide roll sisekommunikatsioonis
  • Medium is the message ehk kanalivaliku olulisus

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei