Koolitus: Hinnapsühholoogia – kliendi hinnataju mõjutamine Sulle vajalikus suunas!

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 17.05.2017 - 17.05.2017 Registreerimise lõpp: 15.05.2017 Kestvus: Asukoht: Sokos Hotel Viru (Viru Väljak 4, Tallinn) Hind: 189 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Ostjate hinnataju on mõjutatud paljudest rusikareeglitest ning on kergesti kallutatav. Erinevad hinna esitamise viisid mõjutavad ka kõige ratsionaalsema mõtlemisega otsustajate alateadvust.

Koolituse eesmärk on anda teoreetilised teadmised ja praktilised oskused sellest, kuidas mõjutada kliendi hinnataju Sulle sobivas suunas.

Fundamentaalne tõdemus hinnapsühholoogia uuringutest on „Tarbijal pole õrna aimu, mis on õiglane hind“. Hinna tajumist mõjutavad paljud kallutatud mõtlemise mustrid ja tajuvead.  Kõige paremini on tuntud kollased hinnasildid ja üheksaga lõppevad hinnad, kuid hinnataju mõjutavad veel paljud tegurid. Koolitusel räägime, mis need täpselt on ja kuidas neid kasutada.

Koolitusel jagab nõuandeid hinnatud müügikasvu coach Indrek Saul, keda on tänaseks usaldanud muuhulgas Amserv, Akzo Nobel, Eesti Energia, Omniva, W.E.G Eesti OÜ, IF Kindlustus, Swedbank, Nordea pank, Ragn-Sells, R-Kiosk, Rimi, Scania, Sportland, Südameapteek, IT-firmad ning paljud teised jae- ja hulgimüüjad.

Koolituse läbinu tunneb peamisi kliendi hinnataju reegleid ning teab, kuidas inimesed mõtlevad ja otsustavad. Oskab muuta hinnasiltide, pakkumiste, posterite, hinnakirjade ja reklaamide kujundust nii, et klient tajuks hindu soodsamana.

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega


09:30 - 10:00

Hinnataju kallutamine ja heuristikute (otsustamise rusikareeglite) kasutamine hinnakujundamisel


10:00 - 11:30

  • Baasteadmised inimese tajust – kuidas inimesed mõtlevad ja otsustavad
  • Kliendi hinnataju
  • Peamised heuristikud (otsustamise rusikareeglid) hinnatajus:
    - Vasaku numbri domineerimine
    - Ankru efekt
    - Raamistuse mõju
    - Taju lihtsus
    - Teksti suurus
    - Hinnasildi eristumine
    - Ühe või mitme ühiku soodustuse mõju
    - Soovituskoguse mõju
    - Ümardamise efekt
    - Tasuta fenomen
    - Mental accounting
  • Pakkumiste kujundus müügisaalis
  • Hindade esitamine reklaamides
  • Väljapanekute kujundus
  • (Hinna)pakkumiste põhimõtted ja kujundus

Toekas kohvipaus


11:30 - 12:00

Praktiline tegevus hinnakujundamisel


12:00 - 13:30

  • Pakkumiste kujundus müügisaalis
  • Hindade esitamine reklaamides
  • Väljapanekute kujundus
  • Sooduspakkumiste põhimõtted ja kujundus
  • (Hinna)pakkumiste põhimõtted ja kujundus

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Ettevõtete juhid, müügimeeskonnad, müügijuhid, müügiesindajad, müüjad, turundusmeeskonnad, turundusjuhid ning teised, kes tegelevad hinna kujundamisega.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 26.04.2017; 50% maksumusest ajavahemikul 27.04 – 03.05.2017. Kui loobutakse hiljem kui 03.05.2017 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Mari Teppo, koolituste ja konverentside projektijuht

Toitlustus:

Jah

*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.