Üldinfo

Toimumise kuupäev:
28.05.2014
Registreerimise lõpp:
26.05.2014
Asukoht:
Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
158 € + km

Koolituse eesmärk on jagada väärtuslikke nõuandeid neile, kes aeg-ajalt suuremale või väiksemale auditooriumile esinemas käivad või kogenud spetsialistina kolleege koolitavad.

Mis vahe on loengul ja interaktiivsel esinemisel? Kuidas edastada sõnum auditooriumile nii, et nad oleks tõepoolest kaasatud? Kuidas olla interakiivne esineja? Mis tagab positiivse tagasiside? Mis tõmbab tegelikult auditooriumi tähelepanu? – nendele ning mitmetele teistele küsimustele saate vastuse just sellelt koolituselt.

Koolituse viib läbi Agu Uudelepp, kes on EBS-i kommunikatsiooniõppejõud ja ERR-i nõukogu esimees, ta on juba pikalt liitnud teooriat ja praktikat. 2008. aastal kaitses ta filosoofiadoktori kraadi tööga, mis käsitles inimeste mõjustamise tehnikaid tänapäeva ühiskonnas. Praktilise kogemuse on andnud töö ajakirjanikuna Rahvusringhäälingus, kõikvõimalike kampaaniate korraldamine ja klientide igapäevane nõustamine. Uudelepa haare on olnud lai, eraklientidele tehtud tööde eest on ta võitnud reklaamiauhindu ja rahulolevaid õlalepatsutusi, riigi tasandil on tema nõu vajatud näiteks eurole ülemineku selgitamisel ja psühholoogilise kaitse kontseptsiooni koostamisel. Neljandat põlve õpetajana on ta ise kõige õnnelikum siis, kui õppejõu või koolitajana saab teooria ja praktika auditooriumi ees kokku siduda, sest hea publik teeb esineja paremaks ja siis tulevad kõigil parimad mõtted.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerumine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 12:00

Kontakti loomine auditooriumiga

  • Agu Uudelepp

    Agu Uudelepp

    Strateegilise kommunikatsiooni konsultant, TTÜ, EBS-i ja EKA kõneõppejõud

Agu Uudelepp
strateegilise kommunikatsiooni konsultant

Millest algab hea tagasiside? Miks peaks inimesed kuulama seda, mis on esinejal öelda? Mis saab siis, kui kuidagi ei saa? Kuidas panna inimesed kaasa mõtlema ja arutlema? Kas nalja ka saab? Kui saab, siis kes, kuidas ja kelle üle naerab? Kes naerab viimasena?

12:00 - 13:00

Lõuna restoranis Merineitsi

13:00 - 14:30

Olukorra kontrollimine eri tüüpi esinemistel ja koolitustel

Agu Uudelepp
strateegilise kommunikatsiooni konsultant

Mis vahe on suurel ja väiksel auditooriumil? Kuidas see mõjutab sõnumi edastamist? Kuidas eri auditooriumide ees ennast kehtestada, inimesi õpetada ja veenda? Millal mõjub teooria, millal aitab praktika? Kas mäng on vaid väikese inimese töö või suure inimese õpetaja?

14:30 - 14:45

Kohvipaus

14:45 - 16:00

Abivahendite kasutamine esinemistel ja koolitustel

Agu Uudelepp
strateegilise kommunikatsiooni konsultant

Kas Powerpoint on kuningas? Mis tapab huvi? Mis tõmbab auditooriumi tähelepanu? Kuidas eri vahendid annavad erineva tulemuse? Miks samad vahendid annavad erineva tulemuse? Kuidas muuta elutu e-sitlus i-llustreerivaks, i-ntelligentseks ja i-nimlikuks.

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei