Üldinfo

Toimumise kuupäev:
13.05.2014
Registreerimise lõpp:
09.05.2014
Asukoht:
Hotel L´Ermitage (Toompuiestee 19, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
158 € + km

Enamikes organisatsioonides ei korralda sisekommunikatsiooni teadlikult keegi, kuid probleeme info liikumisega on paljudel. Kui vajalik info ei liigu efektiivselt, kannatab selle all kogu organisatsiooni strateegia. Sisekommunikatsiooni juhtimise eesmärk on tagada kõigile töötajatele mõistetavalt kokkulepitud põhimõtetega infovahetus.

Sisekommunikatsiooni vahenditest ning nende kasutamisest annab põhjaliku ülevaate Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi juht professor Kaja Tampere ning praktilisi nõuandeid jagab  Nortal AS kommunikatsioonijuht Liina Vahtras.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerumine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 12:00

Sisekommunikatsioon kui kasutamata ressurss organisatsioonides

  • Kaja Tampere

    Kaja Tampere

    Tallinna Ülikool, kommunikatsiooni juhtimise professor, Kommunikatsiooni Instituudi juht, PhD

aja Tampere
Tallinna Ülikool, Kommunikatsiooni Instituudi juht

  • sisekommunikatsiooni roll organisatsioonide tegevuses: sisekommunikatsioon kui ressurss, motivaator ja vahend organisatsiooni eduks
  • sisekommunikatsiooni eripärad eri tüüpi organisatsioonides: autokraatiast liberalismi ja vastupidi
  • organisatsioon kui organism: sisekommunikatsioon kui organisatsiooni tervise edendamise vahend
  • organisatsiooni tegelik mina ja soovitud mina: paradoksid identiteedi ja väärtuste tasandil; organisatsiooni käitumise, tegutsemise ja kommunikatsiooni komistuskivid, mille lahendused on organisatsiooni otsustes

12:00 - 13:00

Lõuna

13:00 - 15:00

Praktilised nõuanded ettevõtte sisekommunikatsiooni tõhusaks toimimiseks

Liina Vahtras
Nortal AS, kommunikatsioonijuht

  • Miks suhtuvad ettevõtte töötajad sisekommunikatsiooni kvaliteeti kordades kriitilisemalt kui väliskommunikatsiooni omasse?
  • Mis on 10+ peamist viga, mille vastu sisekommunikatsioonis eksitakse?
  • Mõned praktilised ja lihtsad soovitused, kuidas muutuste või kriiside kommunikeerimisel tagada soovitud eesmärk.

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei