Üldinfo

Toimumise kuupäev:
08.11.2012
Registreerimise lõpp:
21.10.2012
Asukoht:
Clarion Hotel Euroopa (Paadi 5, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
158 € + km

Praktiline koolitus võimaldab kommunikatsioonijuhtidel ning arvamusliidritel paremini mõista ajakirjanduse loogikat ja mõtteviisi ning pärast koolitust oma töös edukamalt ajakirjanikega suhelda. Läbi uudisekirjutamise õppe tutvutakse meedia uudisevaliku põhimõtetega ning mõistetakse, miks sageli ei õnnestu oma infot ajakirjanduses avaldada. Õpitakse, kuidas vormistada oma tekst nii, et see oleks ajakirjanduse jaoks uudise formaadis.

Koos kolleegidega arutletakse suhtekorralduse ja ajakirjanike rolli üle ning õpitakse tundma nö. vastaspoolt.

Koolituse viib läbi TLÜ Kommunikatsiooni Instituudi dotsent Barbi Pilvre, Ph.D.

Programm

09:00 - 09:30

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega

09:30 - 11:00

Mida ootab ajakirjanik uudise kirjutajalt?

  • Barbi Pilvre

    Barbi Pilvre

    TLÜ Kommunikatsiooni Instituut, TLÜ Kommunikatsiooni Instituut, ajakirjanik ja ajakirjandusõppejõud

Barbi Pilvre
TLÜ Kommunikatsiooni Instituut, dotsent, Ph.D

  • Mis on ajakirjanduse jaoks uudis?
  • Uudisväärtuse kriteeriumid ja nende muutumine
  • Kvaliteet- ja tabloidmeedia uudis
  • Uudis ja PR
  • Pseudosündmused ja ajakirjandus kui väravavaht

11:00 - 13:00

Mida ootab ajakirjanik uudise kirjutajalt?

Barbi Pilvre
TLÜ Kommunikatsiooni Instituut, dotsent, Ph.D

  • Praktiline uudisekirjutamine etteantud teksti põhjal
  • Põhisõnumi leidmine
  • Klassikaline uudise struktuur (tagurpidi pööratud püramiid)
  • Pealkiri
  • Koolitaja-poolne tagasiside valminud uudistele

13:00 - 13:45

Lõunapaus

13:45 - 15:45

Ajakirjanduse ja PR suhted: kahel pool rindejoont? „Kuidas saada lugu lehte?“

Barbi Pilvre
TLÜ Kommunikatsiooni Instituut, dotsent, Ph.D

  • Koostöö meedia ja suhtekorraldaja vahel
  • Ootused suhtekorraldajale
  • Eetika. Win-win olukorrad
  • Uus meedia kanalina: võimalused ja piirid

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei