Hommikuseminar: Tulemuslik turundamine Instagramis

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 29.08.2018 - 29.08.2018 Registreerimise lõpp: 01.07.2018 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 149 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Ole seal, kus on Sinu kliendid – Instagramis!

Instagram on võimas relv, et Sinu toode või teenus klientideni jõuaks. Iga päev liitub platvormiga uusi ja ostuvõimelisi inimesi, seega on just nüüd viimane aeg Instagram’i tundma õppimiseks.

Seminari eesmärk on anda praktilised tööriistad edukaks turundamiseks Instagramis.

Seminaripäeva läbinu teab, kuidas Instagram enda kasuks tööle panna ning toodet või teenust seal tulemuslikult turundada. Kas panustada postituste kvaliteedile või kvantiteedile, kuidas valida piltidele hästi toimivad pealkirjad, millised on Instagram Story võlud ning kuidas koguda jälgijaid, kes on sinu tõelised fännid?

Praktilise seminaripäeva viivad läbi Teet Torim ja Sven Nuum, kes on üle maailma eduka brändi Boost Yourself loojad ning sotsiaalmeedia turunduse parimad praktikud Eestis.
Innustava edulooga esineb Sportland Eesti turundusjuht Maarja Nigol.

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega


09:40 - 10:00

Tulemuslik turundamine Instagramis


10:00 - 11:30

  • Sven Nuum

    Sven Nuum

    Boost Yourself brändi looja ning sotsiaalmeedia turunduse parim praktik-ekspert Eestis

  • Teet Torim

    Teet Torim

    Boost Yourself brändi looja ning sotsiaalmeedia turunduse parim praktik-ekspert Eestis

  • Kuidas kasutada Instagrami tasulise reklaamikanalina?
  • Kuidas koguda aktiivseid jälgijaid, kes sinu tegemiste vastu ka päriselt huvi tunnevad?
  • Piltide taaspostitamine
  • Pildi kvaliteet vs kvantiteet – kumb on olulisem?
  • Kui tähtis on teksti roll Instagrami pealkirjades?
  • Instagram Story – miks sa peaksid seda kasutama?
  • Millised on Instagrami postitamise peamised reeglid ja kavalad nipid?

Õpime parimatelt: Sportland Eesti näide


11:30 - 12:00

Ettekandes räägitakse Sportland Eesti eduloost Instagramis – kuidas teha nii, et ka sinu profiili saadaks samasugune edu? Ettekande jooksul peatutakse influencer’ite rollil sotsiaalmeedias, lokaalsel relevantsusel ning kvaliteetse sisu loomisel.

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Seminar

Lektorite arv:

3

Sihtrühm:

Turundusjuhid ja -spetsialistid, ettevõtete juhid, assistendid ning kõik teised, kes soovivad ettevõtte tooteid ja teenuseid Instagramis edukalt turundada.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 2,3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 07.08.2018; 50% maksumusest ajavahemikul 08.08 – 21.08.2018. Kui loobutakse hiljem kui 21.08.2018 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Piret Lauk, koolituste ja konverentside projektijuht

Toitlustus:

Jah

*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.