Üldinfo

Toimumise kuupäev:
05.04.2017
Registreerimise lõpp:
16.03.2017
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
189 € + km

Kuidas viia arenguvestlusi läbi nii, et see poleks tüütu lisakohustus, vaid pigem edasiviiv ning motiveeriv vestlus töötaja ning tööandja vahel?

Positiivse info edastamine arenguvestlusel ei tekita juhtidele ega keskastmejuhtidele üldjuhul raskusi. Probleeme tekitab aga rahulolematuse väljendamine. Negatiivse info edastamine vajab õigeid tehnikaid ja oskuslikku lähenemist.

Käesoleva seminari eesmärk on tutvustada, milline arenguvestluse läbiviimise vorm tõesti töötab.  Samuti saab teada, kuidas edastada negatiivset infot konstruktiivsel moel nii, et inimese jaoks oleks see arenguvõimalus.

Seminari läbinu teab, mis teeb arenguvestluse tulemuslikumaks ning kuidas edastada arenguvestlusel negatiivset infot nii, et töötaja entusiasm ei raugeks.

Seminari viivad läbi Swedbank AS personalidirektor Ülle Matt, Fortumo OÜ personalijuht Piret Saag ning Mindsweeper.ee koolitaja ja coach Raimo Ülavere.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 11:00

Tulemustele orienteeritud arenguvestlus Swedbank AS näitel

  • Töötulemuste saavutamine läbi arengueesmärkide täitmise. Kes vastutab töötaja arengu eest ja kuidas tagada ettevõtte eesmärkide saavutamiseks vajalikud kompetentsid?
  • Arenguvestluse roll ja eesmärk talendijuhtimise vaatenurgast. Millised on poolt- ja vastuargumendid? Kellele ja miks on sellist vestlust vaja?
  • Töötaja karjääri planeerimine ettevõttes. Kuidas toetab arenguvestlus pikaajalise perspektiivitunde loomist nii töötaja kui ettevõtte jaoks?
  • Tagasiside roll tulemusjuhtimises. Milline tagasiside toetab tulemuste saavutamist ja kas vaid arenguvestlusest piisab?

11:00 - 12:00

Arenguvestluse õppetunnid Fortumo OÜ näitel

  • 7 isiklikku õppetundi arenguvestluste juurutamisel ja läbiviimisel
  • Milleks peab juht tegelikult valmis olema?
  • Millised enamlevinud eeldused ei pea paika?
  • Küsimused & vastused

12:00 - 12:30

Toekas kohvipaus

12:30 - 13:30

Arenguvestlusel negatiivse info edastamine ning samal ajal töötaja innustamine

  • Mis teeb vestlusel jagatava info negatiivseks ja kuidas inimene tajub erineval moel jagatud infot?
  • Negatiivse info käsitlemine arenguvestlusel konstruktiivsel moel, nii et inimese jaoks oleks see arenguvõimalus.
  • Praktiline harjutus: negatiivse info kasutamine arenguplaani ehitamisel

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Seminar
Lektorite arv:
3
Sihtrühm:
Personalijuhid, juhid ning kõik teised, kes viivad läbi arenguvestlusi.
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 4,5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 14.03.2017; 50% maksumusest ajavahemikul 15.03– 29.03.2017. Kui loobutakse hiljem kui 29.03.2017 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Maarja Püssim
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.