Üldinfo

Toimumise kuupäev:
30.11.2017
Registreerimise lõpp:
28.11.2017
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
209 € + km

Miks kliendid teie teenuseid kasutavad? Kas teil on suurepärane kvaliteet? Fantastilised teenused? Hea hind ja sõbralik teenindus? Kindlasti on teil kõik eelpool nimetatu, kuid sama väidavad ka teie konkurendid. Kvaliteet teeninduses on tänapäeval standard.

Teenusedisain loob lisaväärtust lähtudes kliendi vajadustest ja ootustest, eristades teie kliendi kogemuse konkurentide omast. Arvasid, et teenusedisain on pelgalt visuaal – koduleht ja pastakas? Tegelikult on see palju enamat.

Kulda väärt teadmisi jagab Rauno Pello, kes on rahvusvahelise teenusedisaini- ja brändingu agentuuri Brand Manual strateeg. Brand Manuali abil sai raamatupoest Apollo meelelahutuskeskus, mille tulemusena kasvas Apollo püsiklientide arv 200% ning kliendi ja ettevõtte vaheline kommunikatsioon 300%.

Koolituse eesmärk on jagada praktilisi nõuandeid teenusedisainist ja kasutajakesksest lähenemisest ettevõtlusele ning brändingule. Saada juhiseid teenusedisaini rakendamiseks ning praktiseerida kohapeal teenusedisaini tööriistu.

Koolituse läbinu teab, millal teenusedisaini oma ettevõtte peal rakendada ning omab ülevaadet erinevatest tööriistadest.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 12:00

Teenusedisain ja disainmõtlemine

  • Rauno Pello

    Rauno Pello

    Rahvusvahelise teenusedisaini- ja brändingu agentuuri Brand Manual strateeg

  • Mis on teenusedisain ja disainmõtlemine ning kuidas need äritegevusega seotud on?
  • Teenusedisaini protsessi kirjeldus - probleemi defineerimisest kuni implementeerimiseni
  • Kasutajakeskne lähenemine ja kuidas õppida tundma oma kliente
  • Kasutaja uurimine: motivatsioon, käitumine, tagasiside
  • Puutepunktide kaardistus. Tänaste puudujääkide kaardistus
  • Prototüüpimine

 Praktilise osa sissejuhatus
Meeskondade moodustamine
Meeskonnatöö ülesande selgitus ja kiirpersoonade loomine

12:00 - 13:00

Lõuna

13:00 - 15:00

Praktikum

Rauno Pello
Rahvusvahelise teenusedisaini- ja brändingu agentuuri Brand Manual strateeg

  • Klienditeekonna kaardistamine, arutelu ja analüüs
  • Meeskonnatöö ettekanded ja arutelu

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Väikeettevõtete juhid, turundus- ja kommunikatsioonijuhid, avalik sektor ning kõik teised teemast huvitatud isikud.
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 5,33 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 08.11.2017; 50% maksumusest ajavahemikul 09.11 – 22.11.2017. Kui loobutakse hiljem kui 22.11.2017 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Mari Teppo, eriprojektide juht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.