Üldinfo

Toimumise kuupäev:
09.04 - 08.06.2021
Registreerimise lõpp:
07.06.2021
Kestvus:
81 AT
Asukoht:
Online-koolitus
Hind: Liitu sooduspakkumistega
1990 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 7. märtsini 1590€ + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Digipädevuse tõstmise online-arenguprogramm 09.04 – 08.06.2021

Tehnoloogia kiire areng on toonud kaasa paljude tööülesannete automatiseerimise ning digitaliseerimise, mis omakorda suurendab tööandja nõudmisi töötaja kvalifikatsioonile. Eeldatakse aina kõrgemat digivõimekust – virtuaalsündmuste korraldamist, andmeanalüüsi, kujundusprogrammides töötamist, lisaks html ning css lihtsamate disainide arendamist või korrigeerimist, sotsiaalmeedia haldamist, kodulehe optimeerimist jpm. Tuleviku oskus on ka loovus ning empaatiline võimekus, mida samuti meie programmis saab arendada.

Selleks, et säilitada töökoht ning püsida tööturul konkurentsivõimelisena tuleb olla uuendustele avatud ning tõsta ametialast kvalifikatsiooni.

10-päevase online-arenguprogrammi eesmärk on tõsta tööalast digipädevust erinevate arvutiprogrammide kasutamisel ning täiendada teisi tööks vajalikke digioskusi.

Arenguprogrammi läbinu:

  • õpib tundma tööd hõlbustavaid funktsioone Excelis ning tutvub võimalustega esitluste visualiseerimisel Powerpointis
  • on teadlik erinevatest tehnilistest kaugtöö korraldamise viisidest ning teeb seda turvaliselt
  • tunneb lihtsamaid kodulehe optimeerimise (SEO) võtteid
  • teab, mis on HTML ja CSS ning kuidas neid kasutada kodulehe, müügikirjade jms atraktiivsemaks muutmisel
  • oskab luua iseseisvalt Facebooki reklaame ning sihtrühmi
  • oskab valida Facebook’i reklaamide loomisel sobiva strateegia eesmärkide täitmiseks ning hinnata reklaamide tõhusust
  • tutvub digidokumentide halduse ning digiarhiveerimise võimalustega erinevatel platvormidel
  • saab ülevaate erinevatest virtuaalkoostöö platvormidest ning virtuaalsündmuste korraldamise võimalustest
  • omandab koolituselt põhimõtted ja praktikad loovuse arendamiseks, mis aitavad edukamalt jõuda lahenduseni
  • teab, kuidas arendada endas empaatiat paremate töötulemuste saavutamiseks

Oodatud on turundusjuhid, kommunikatsioonijuhid, juhid, personalitöötajad, juhiabid, assistendid, büroojuhid, sekretärid ja kõik, kes soovivad tõsta enda digipädevust, et püsida tööturul konkurentsivõimelisena.

Praktilisi teadmisi jagavad Kalev Pihl, Harald Lepisk, prof emer. Mare Teichmann, Asko Uri, Martin Palm, Aivar Hannolainen, Fred Koppel, Andres Jalak, Reimo Ärm, Sigrid Felt ning Heikko Kukk.

Töö toimub väikestes gruppides ja kohtade arv on piiratud!

Aktiivõppe kogumaht 81 AT, millest iseseisev töö 20 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Lisaks saavad osalejad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb elektroonilise kirjaliku arvestusega. Tunnistuse saavad kõik need, kes on läbinud 9 õppepäeva 10-st ning teinud programmi lõpus kirjaliku arvestuse. Programm toimub veebikeskkonnas ning koosneb kümnest põhjalikust õppepäevast.

Arenguprogrammi osalemistasu on 1990 €+km (Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse sooduspakkumistega liitujale 1590 €+km).
Võimalus on osaleda ka üksikutel päevadel eraldi, lisades registreerumisel märkuste lahtrisse millistel õppepäevadel soovite osaleda. Ühe õppepäeva hind on 199 €+km (sooduspakkumistega liitujale 159€+km). Soovi korral on võimalik tasuda ka kolmes osas. Palun sisestage erisoov registreerumisel märkuste lahtrisse.
Hinna sisse kuulub iga õppepäeva veebis järelvaatamise võimalus 7 päeva jooksul pärast toimumist, seda teadmiste kinnistamise eesmärgil.
* Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine.

Kuidas online-koolitus toimub?

  • Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
  • Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale küsimusi.
  • Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne seitse päeva.

Programm

09.04.2021

10:00 -15:30
1. ÕPPEPÄEV: Virtuaalne koostöö. Virtuaalsündmuste korraldamine

  • Kuidas luua Zoomi koosolekut ja saata välja kutseid?
  • Millal teha Zoom webinari?
  • Zoom ja Teams, mis neil vahet?
  • Zoom äpis, telefonis ja veebibrauseris
  • Kuidas fikseerida koosolekust osavõtjate nimesid, kuidas piirata ligipääsu koosolekule ligipääsu, millal kasutada Zoomi ooteruumi
  • Koosoleku sõnavõttude juhtimine Spotlight ja Pin abil
  • Zoom break-out rooms - kuidas jaguneda gruppidesse?
  • Hääletuse korraldamine
  • Zoom lisavõimalused ja erilahendused: tõlke lisamine, bränditud taust
  • Ülevaade teistest levinud virtuaalkoostöö platvormidest
  • Hübriid- ja virtuaalsündmuste korraldamine - kolm nõuannet

13.04.2021

10:00 -15:30
2. ÕPPEPÄEV: Oskuslik andmeanalüüs Excelis, kasulikud töövahendid ja nipid

  • Asko Uri

    Asko Uri

    Kasulik Koolitus ™ / KehaMeeleKool OÜ, koolitaja ja koolitusjuht

  • Funktsioonide sisestamise erinevad viisid ja nipid
  • Tabelina vormindatud tabeli omapära ja lisavõimalused
  • Funktsioonid: SUMIF(S), COUNTIF(S) ja AVERAGEIF(S)
  • Pivot Table tööriista kasutamine andmete analüüsimisel

20.04.2021

10:00 -15:30
3. ÕPPEPÄEV: Esitluse visualiseerimine PowerPointis

  • Asko Uri

    Asko Uri

    Kasulik Koolitus ™ / KehaMeeleKool OÜ, koolitaja ja koolitusjuht

  • Eduka esitluse koostamise põhimõtted enne sisu visualiseerimist
  • Slaidide ilmumise visualiseerimine
  • Tekstide asendamine ja rikastamine pildi, SmartArt kujundi, video ja audio kasutamisega
  • Slaidi sisu animeerimine

30.04.2021

10:00 -14:00
4. ÕPPEPÄEV: Kaugtööga seotud küberturvalisus

  • Kalev Pihl

    Kalev Pihl

    IT õppejõud, infoturbe koolitaja, SK ID Solutions juhatuse esimees, mentor

  • Mis on kaugtöö:
    - millised on olulised uued või muutunud rollid?
    - tehnilised vahendid ja nende kasutuse kontekst
  • Millised on kaugtööga lisanduvad või muutuvad riskid?
  • Riskihalduse meetmed, mida saab rakendada kaugtöö korraldamisel

06.05.2021

10:00 -15:30
5. ÕPPEPÄEV: Veebilehe muutmine ning müügikirja disainimine HTML/CSS-is

  • Kuidas veebilehed toimivad? Mis on HTML?
  • Kuidas ise koodi kirjutada? Millist tarkvara kasutada?
  • Peamised HTML elemendid, mida praktikas vaja läheb (pealkirjad, tekst, nimekirjad, pildid, viited, tabelid jne)
  • Praktika: lihtsa HTML lehe loomine
  • Mis on CSS? Kuidas CSS-i kasutada ja HTML-ile lisada?
  • Elementide valimine ja nende omaduste muutmine (nt värv, taustavärv jne)
  • Kastimudel, polster, ääristus, veeris
  • Reavahe, kaldkiri, teksti suurus, kirjatüübi muutmine
  • Pildid, taustapildid, mustrid
  • Erinevatele ekraanisuurustele optimeerimine
  • Praktika: CSS-i abil varasemalt loodud HTML lehele kujunduse lisamine
  • Kuidas uudiskirja HTML-i ja CSS-i muuta (Smaily, Mailchimp vm levinud uudiskirja saatmise rakenduse näitel)­?
  • Kuidas erinevates sisuhaldussüsteemides HTML-i ja CSS-i muuta (WordPressi näitel)?

13.05.2021

10:00 -15:30
6. ÕPPEPÄEV: Veebilehe optimeerimine (SEO) Google jaoks

  • On mu ettevõtte veebileht Google'is leitav?
  • Mida mu potentsiaalsed kliendid üldse otsivad?
  • Veebileht inimesele või otsingurobotile, kumb on olulisem?
  • Kuidas Google otsingurobotile meeldida?
  • Kas Google esikoha saavutamiseks piisab tunnist või sajast töötunnist?
  • Millal on mõistlik kasutada välise eksperdi abi ja millal kõike ise teha?
  • Kuidas see kõik äriliselt põhjendatud on?

20.05.2021

10:00 -16:15
7. ÕPPEPÄEV: Canva kujundusprogramm kergemate kujundustööde ja infomaterjalide tegemiseks

  • Andres Jalak

    Andres Jalak

    Head Hetked OÜ; Graafiline disainer ja koolitaja

Canva on veebipõhine kujundusprogamm igapäevase kujundusgraafika loomiseks. Olgu selleks piltpostitus sotsiaalmeedias, plakat või bänner kodulehele, Canva abil saab kerge vaevaga luua pilkupüüdva graafika. Koolituspäeva käigus vaatame, kuidas luua reklaamgraafikat erinevate väljundite tarbeks, olgu selleks siis väiketrükis, sotsiaalmeedia või e-poe reklaam.
Lisaks kujundamisele vaatame üle hulga väiksemaid töövahendeid, mis graafika töötlemisel abiks osutuvad - pilditöötlus, värvipalettide koostamine või fotodelt tausta eemaldamine. Koolitus on praktiline ja õppepäeva jooksul saab iga osaleja luua vähemalt kolm kujundusprojekti.

27.05.2021

10:00 -15:30
8. ÕPPEPÄEV: Facebooki reklaamide koostamine ja haldamine

*Kasuks tuleb, kui on eelnevalt loodud Facebook Business Manager konto, et saada koolituspäevast maksimum.

  • Mis on Facebooki reklaamikonto ja kuidas seda efektiivselt kasutada?
  • Millised on kampaaniatüübid ja mis on nende eesmärk?
  • Kuidas kasutada olemasolevaid sihtrühmasid ja luua uusi?
  • Strateegia loomine
  • Reklaamide formaadid ja parimad praktikad
  • Trackingu seadistamine ja selle olulisus
  • Mida ja kuidas testida reklaame?
  • Kuidas tulemusi õigesti tõlgendada ning millised on levinud valearusaamad?
  • Online reklaamide pahupool

03.06.2021

10:00 -17:00
9. ÕPPEPÄEV: Elektroonilise dokumendihaldussüsteemi (DHS) juurutamine oma organisatsioonis Amphora näitel. Digidokumentide haldus ja (digi)arhiveerimine Sharepointi näitel

10.00 - 13.15 Kuidas juurutada elektroonilist dokumendihaldussüsteemi (DHS) oma organisatsioonis?
Sigrid Felt

  • DHS juurutamise eeldused
    - Esmalt tuvastada, kas üldse on DHS-i vaja - kas Dropbox, Google Drive või failiserver ei rahulda vajadusi?
    - Milliseid probleeme soovite DHS abil lahendada?
    - Millised on ootused DHS-ile?
    - DHS valik ja maksumused
  • DHS juurutamise tegevused
    - Dokumentide liigitusskeemi koostamine
    - Dokumentide metaandmete kirjeldamine
    - Kasutajate õiguste määramine
    - Dokumendimallide koostamine
    - Töövood ja digiallkirjastamine
  • DHSi tegelik kasutuselevõtmine
    - Lõppkasutajate koolitamine
    - Kasutajate veenmine ja DHSi vajalikkuse põhjendamine
    - Juhtkonna abi DHSi laiemal kasutuselevõtmisel

13.45 - 17.00 Digidokumentide haldus ja (digi)arhiveerimine Sharepointi näitel
Heikko Kukk

  • Kuidas maailm on muutunud – koroona, palju seadmeid, hajusad organisatsioonid
  • Siseveeb – ettevõtte efektiivsus, töötajate motivatsioon ja sisemine kommunikatsioon
  • Dokumendid – veebis ja arvutis
  • Dokumentide jagamine väliste partneritega
  • Õiguste haldus – säilitus-reeglid, kustutamise reeglid, printimine, kopeerimine, auditeerimine
  • Dokumentide varundamise kaasaegsed põhimõtted (krüptoviirus, dokumentide versioonimine)

08.06.2021

10:00 -14:00
10. ÕPPEPÄEV: Sotsiaalne intelligentsus: Empaatia ning loovuse arendamine

10.00 - 12.00 Rohkem empaatiat – ka tööl!
prof Mare Teichmann

  • Miks empaatia on sedavõrd oluline?
  • Milline on töötajate empaatiavõime Eestis ja mujal?
  • Kas empaatia mõjutab ka töö tulemuslikkust?
  • Kognitiivne empaatia, emotsionaalne empaatia
  • Kaastunde eelduseks olev empaatia
  • Kuidas arendada empaatiat?
    - Tähelepanu suunamine teisele inimesele
    - Teise inimese kuulamine
    - Küsimuste esitamine
    - Mõelge ennast teise inimese olukorda
    - Vältige eelarvamusi
    - Prioritiseerige probleeme
    - Ärge tekitage õpitud abitust
    - Hoolige teistest
    - Näidake välja oma empaatiavõimet
    - Nõustuge, et parem empaatiavõime ei tule iseenesest

12.30 - 14.00 Loov leidlikkus töökohal – juhtugu mistahes, ma leian lahenduse!
Harald Lepisk

  • Mis on loovus ja mis soodustab selle avaldumist?
  • Millega arvestada, et soodustada loovust meeskonnas?
  • Kuidas enda ideid meeskonnakaaslastele paremini „müüa“?
  • Kuidas vaadata probleeme kui „huvitavaid olukordi“?
  • Milliseid eeldusi saame luua, et ootamatudes olukordades paremini toime tulla?
  • Millele panustada enesearengus, et saada tulevikukindlamaks?

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
11
Sihtrühm:
Turundusjuhid, kommunikatsioonijuhid, juhid, personalitöötajad, juhiabid, assistendid, büroojuhid, sekretärid ja kõik, kes soovivad tõsta enda digipädevust, et püsida tööturul konkurentsivõimelisena
Õppemeetodid:

Õppe kogumaht 81 AT, millest iseseisev töö 20 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Lisaks saavad osalejad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb elektroonilise kirjaliku arvestusega. Tervishoiuasutuse administratiivtöötaja tunnistuse saavad kõik need, kes on läbinud 9 õppepäeva 10-st ja teinud programmi lõpus kirjaliku arvestuse. Programm toimub veebikeskkonnas ning koosneb kümnest põhjalikust õppepäevast.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.