Üldinfo

Toimumise kuupäev:
27.04.2016
Registreerimise lõpp:
25.04.2016
Asukoht:
Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
208 € + km

Rahvusvaheline administratiivtöötajate päev on käesoleval aastal 27. aprillil. Juba kuuendat aastat järjest korraldame just sellel päeval koostöös Original Sokos Hotel Viruga kõige populaarsemaks osutunud Eesti Sekretäri ja Juhiabi Konverents-Messi. Seekord toimub esmakordselt konverentsi raames rahvusvaheline kontoritarvete mess „Officeday Baltic Fair Tallinn“. Enam kui 30 messieksponenti tulevad Prantsusmaalt, Ameerika Ühendriikidest, Leedust, Jaapanist, Saksamaalt, Poolast, Hispaaniast, Rootsist ja Lätist. Konverentsi osalejad saavad messil tutvuda kõige kontoris vajaminevaga pliiatsitest kontorimööblini, kohvist-teest uue põlvkonna kontoritehnikani.

Lisaks arendavale ning meeleolukale konverents-messile toimub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse, Officeday Eesti ja Eesti Juhi Abi Ühingu koostöös „Parim sekretär 2016“ valimine. Võitja kuulutatakse välja konverentsi suurejoonelisel afterpartyl ööklubis Amigo. Traditsiooniliselt loositakse kõikide konverentsil osalejate vahel välja palju hinnalisi kingitusi!

Konverentsile on oodatud: sekretärid,  juhiabid, assistendid, büroojuhid, referendid, vastuvõtutöötajad, haldusspetsialistid ning teised administratiivse tööga tegelevad spetsialistid.

Eesti Sekretäri ja Juhiabi Konverents-Mess on üks osa kahepäevasest Kontorifestivalist, kus 27. aprillil toimub sekretäridele ja juhiabidele suunatud konverents-mess ning 28. aprillil toimub „Eesti Raamatupidajate Konverents: Kevadmissioon 2016“, kuhu ootame raamatupidajaid, finantsjuhte ning ettevõtte juhte. Mõlemal päeval toimub  rahvusvaheline kontoritarvete mess „Officeday Baltic Fair Tallinn“.

Eelmise aasta konverentsi pildigaleriid näete SIIN

Programm

09:00 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega. Messi külastus

10:00 - 10:05

Konverentsi avamine

10:05 - 10:30

Tippjuhi ootused sekretär-juhiabile

  • Kai Realo

    Kai Realo

    Circle K Eesti AS, peadirektor ja juhatuse liige

10:30 - 11:00

Kuidas tulla toime mitme ülemuse ning vastukäivate töökorraldustega?

  • Millised on trendid töö olemuses ehk kas ülemusi tuleb veel juurde?
  • Mida räägivad uuringud mitme ülemusega hakkama saamisest?
  • Konkreetsed soovitused ja ideed, et teha oma tööd hästi ja säilitada samal ajal ka terve mõistus ning närvikava

11:00 - 11:30

Suhtlemine meediaga – kuidas mõjuda professionaalselt ning milliseid vigu vältida?

  • Barbi Pilvre

    Barbi Pilvre

    TLÜ Kommunikatsiooni Instituut, TLÜ Kommunikatsiooni Instituut, ajakirjanik ja ajakirjandusõppejõud

  • Peamise eesmärgi määratlemine: miks mul on vaja saavutada avalikkuse tähelepanu?
  • Sihtrühmade määratlemine ja kanalite valik vastavalt sihtrühmale
  • Sõnumi vormistamine: mida ma tahan avalikkusele öelda
  • Oma positsiooni määratlemine: kellena ma avalikkusega suhtlen (juht, asutuse esindaja, kodanik)
  • Kuidas kontrollida olukorda: missuguste kanalite kaudu ajakirjandusega suhelda (pressiteade, e-kirjavahetus, sotsiaalmeedia, telefon)
  • Kokkulepped ajakirjandusega pärast suhtlust (tsitaatide kontroll, pealkirjad, pildimaterjal, fotoajakirjad)

11:30 - 12:00

Kuidas korraldavad tööd Eesti parimad büroojuhid?

  • Kairi Kallaste

    Kairi Kallaste

    Aasta administratiivtöötaja 2015 finalist, Krediidipank AS

  • Külli Vilepill

    Külli Vilepill

    Aasta sekretär 2015, TLÜ Rakvere Kolledž; SA Virumaa Kompetentsikeskus

12:00 - 13:25

Lõunapaus

13:25 - 13:30

Infotubadesse jagunemine

13:30 - 14:10

Millistest punktidest koosneb HEA tööleping?

  • Heli Raidve

    Heli Raidve

    Heli Raidve Tööõigusabi OÜ, juhataja / jurist

  • HEA tööleping tööandjale ja HEA tööleping töötajale – milles on erinevus
  • Olulised punktid tööandja huvisid kaitsvas töölepingus
  • Olulised punktid töötaja huve kaitsvas töölepingus
  • Riigikohtu seisukohad, töölepingu tüüptingimused, tasakaalus leping
  • Soovitused töölepingu olulisemate tingimuste osas

13:30 - 14:10

Kuidas täita tööülesandeid süsteemselt?

  • Mailis Neppo

    Mailis Neppo

    Vabariigi Presidendi Kantselei, Vabariigi Presidendi Kantselei, asjaajamise ja infotehnoloogia osakonna juhataja

Mitte ainult meie ei vali endale tööd, vahel valib ka töö meid. Kuidas valikuid tehes kindlustada soovitud tulemust? Kas ma ikka panustan alati nii palju, kui minult oodatakse? Minu peas on ju süsteem olemas – kas see kajastub ka tehtud töös? Töötoas otsime neile küsimustele vastuseid. Leiame lahendusi, kuidas täita oma tööülesandeid süsteemselt. Sealjuures mõtleme ka sellele, kuidas täita tööülesandeid tulemuslikult.

14:10 - 14:15

Infotubade vahetus

14:15 - 15:00

Tühi kott ei seisa püsti ehk kuidas arendada töökohal tervislikku toitumist?

  • Siret Saarsalu

    Siret Saarsalu

    SA TÜ Kliinikum, toitumisterapeut, Nutrilligent, toitumisterapeut ja -koolitaja

Töötajad, kelle füüsiline heaolu on tagatud, on produktiivsemad, kiirema mõtlemisega ning pühendunumad. Töötoas jagame praktilisi juhtnööre ja näiteid, kuidas:

  • süüa ise tervislikumalt ning julgustada seda tegema ka oma kolleege;
  • katta koosolekulaud ja pakkuda külalistele snäkke;
  • valida suupisted, mis on tervislikumad ning rõõmustavad kõhtu;
  • panna kokku toiduvalik, mis annab energiat ja peletab une.

14:15 - 15:00

Moesuunad 2016. aastal: milliseid erinevaid värve ja rõivaid kokku sobitada?

Töötoas räägib Baltika disainer Hanna, millise kursi võtavad moesuunad 2016. aastal. Säravad modellid tutvustavad Baltika loomingut ning näitavad, milliseid värve ning rõivaid võiksid bürootöötajad käesoleval aastal kokku sobitada.

14:15 - 15:00

Graafiline visualiseerimine kui tõhus tööriist kaasaegsele sekretärile

  • Kati Orav

    Kati Orav

    Creativity Catcher OÜ, koolitaja ja protsessijuht

Konverentsi osalejate silme all toimub konkursi „Parim sekretär 2016“ finalistide viimane ning otsustav voor.

Sekretäridel, juhiabidel ning büroojuhtidel on tihti vaja:

  • edastada olulisi sõnumeid;
  • aidata tõhustada koosolekuid, projektitööd või strateegiate loomisi;
  • mitmekesistada nii iseenda kui meeskonna töökorraldust.

Ja siin tuleb appi graafiline visualiseerimine. See on mõjus viis arutelude, ajurünnakute, koosolekute, vestluste käigus esilekerkinud mõtete sruktureerimiseks ja edasiandmiseks. Visuaalne keel muudab igapäevase töö ning juhtimise mõjusaks ja on heaks täienduseks erinevate meetodite tulemuste jõulisemal esitlemisel.

15:00 - 15:30

Kohvi- ja messipaus

15:30 - 16:30

Kuidas teha nii, et bürootöö ei oleks tervist kahjustav?

  • Kristjan Port

    Kristjan Port

    Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut, dotsent

Vaimne väsimus on petlik. Selle olemasolust ei saa hästi aru, see madaldab väsimuse tekkimise tunnet ning langetab nii vaimset kui kehalist töövõimet. Mis on puhkus ja miks peab käsitlema puhkust kui moraalset kohustust?

16:00 - 16:45

Empaatia – uks vastastikust rahuldust pakkuvate suhete maailma

Empaatia loob võimaluse sisukaks suhtlemiseks  ja tagab parema teineteise mõistmise. See on oluline nii era- kui tööelus, kus meie töötulemused ja edukus tihti ei sõltu ainult meie pingutustest, vaid võimest teha teistega koostööd. Empaatia on eelkõige võime ja oskus näha situatsioone ja sündmusi teise inimese vaatenurgast ning mõista kujunenud reaalsust. See omakorda võimaldab meil olla teiste jaoks mõistetavamad.

Suur empaatiavõime avardab suhtlemispiire, loob võimalusi õppimiseks ja loovuseks. Sellest ka empaatia olulisus ettevõtte edukuse tagamisel.

16:30 - 16:50

Konkursi „Parim sekretär 2016“ finalistide otsustav tuleproov

Konverentsi osalejate silme all toimub konkursi „Parim sekretär 2016“ finalistide viimane ning otsustav voor.

16:50 - 17:00

Konverentsi lõpetamine ja kingituste jagamine

17:00 - 19:00

Suupisted ning meelad joogid ajaloolises Valuutabaaris

19:00 - 00:00

Meeleolukas afterparty ning „Parim sekretär 2016“ väljakuulutamine

Muusikalise meeleolu loob Super Hot Cosmos Blues Band. Osalejaid ootavad kihisevad joogid ning rikkalik buffet-stiilis õhtusöök.

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
13
Sihtrühm:
Sekretär, juhiabi, asjaajaja, assistent, juhatuse sekretär, sekretär-asjaajaja, sekretär-personalispetsialist jt, kes on seotud administratiivse tööga.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 05.04.2016; 50% maksumusest ajavahemikus 06.04 – 19.04.2016. Loobudes hiljem kui 19.04.2016 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Piret Lauk, koolituste ja konverentside projektijuht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.