Üldinfo

Toimumise kuupäev:
18.10.2018
Registreerimise lõpp:
16.10.2018
Asukoht:
Laitse Graniitvilla (Laitse, Kernu vald, Harjumaa)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
259 € + km

Kuidas mõnes toidukohas on nii, et kui klient siseneb, siis kohe on ta lummatud külalislahkusest, hubasest interjöörist ning hõrkudest maitsetest?

Piiratud arvu klientide pärast käib Eesti toidumaailmas tihe konkurents.

Kuidas jõuda selleni, et toitlustusettevõtte poolt pakutav tervik koos maitsete, interjööri ja teenindusega oleks tugevalt üle keskmise ning meenutaks kohaliku muusika mõistes arvopärdilikku omaloomingut? Kuidas eristuda? Mida kliendile pakkuda, et ta koos sõpradega tagasi tuleks?

Konverentsi eesmärk on tõsta Eesti toitlustuskohtade taset, nii klienditeeninduse kui ka toidu valiku ning selle kvaliteedi osas.

Programm

09:20 - 10:00

Hommikukohv ja registreerimine

10:00 - 10:05

Konverentsi avasõna

Rain Tunger

restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus partner ning teenindusjuht

10:05 - 10:45

Stabiilselt suurepärane teenindus toitlustusettevõttes – võimatu missioon või siiski saavutatav?

  • Rain Tunger

    Rain Tunger

    restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus partner ning teenindusjuht

  • hea teenindus saab alguse kodust
  • määravaks on tähendus, mille oma tööle anname, mitte roll, mille võtame
  • klienditeenindus vs külalislahkus
  • klienditeenindus on liialt pealiskaudne ja omavahel kokku leppimata termin, et mõista oma külalise vajadusi
  • soovides tunda suuremat huvi oma külaliste vastu, tuleb ennekõike tunda sügavamat huvi enda vastu
  • endast parima võimaliku välja andmise eelduseks on see, et meil endil on hea olla
  • ennekõike soovime teenindajates näha säravat inimest
  • vajadus inimliku soojuse ja heatahtlikkuse järele on tohutu

10:45 - 11:15

Arengule suunatud personalijuhtimine toitlustusettevõtetes

  • kas tähtsam on külaline või teenindaja?
  • millised eeldused on vajalikud meeskonna stabiilseks arenguks?
  • kas ja kui siis miks on meeskonna areng oluline?
  • kuidas tekitada meeskonnas soovi areneda?

11:15 - 12:00

Kuidas hoida stabiilset taset tooraine kvaliteedi, hinna kui ka teeninduse osas?

  • kohalik vs välismaine tooraine
  • kvaliteedi hoidmine läbi motivatsiooni
  • teenindus - hoolivus või kohustus
  • restoran aastal 2022

12:00 - 13:00

Lõunapaus

13:00 - 13:45

Elustiili restorani edukas käivitamine ja pidamine linnatänavatest eemal

  • Ants Uustalu

    Ants Uustalu

    Ööbiku Gastronoomiatalu peremees ja peakokk

  • Pop up restorani avamine
  • Talu renoveerimine ja külaelu tundma õppimine
  • Külalised ja inspiratsioon.

13:45 - 14:15

Hea restoran kujundab kliendi maitse

  • Dmitri Haljukov

    Dmitri Haljukov

    restoran Cru peakokk. Esindas Eestit 2015. aasta alguses toimunud Bocuse d´Ori võistlusel Lyonis.

  • Kas hea restoran kujundab kliendi maitset?
  • Hetkeline vaakum olukord maitsetes ja ideedes.
  • Eesti uus köök? Kas copy paste?

14:15 - 14:45

Kõige sobivamad töösuhet reguleerivad lepingud toitlustusasutustes

  • Marko Saag

    Marko Saag

    ATTELA Advokaadibüroo OÜ partner/vandeadvokaat; TTÜ finantsarvestuse õppetooli rahvusvahelise maksunduse lektor

Personali kaasamisel toitlustusasutuse töösse on üks peamisi küsimusi see, et millise lepingu võiks nendega sõlmida. Käime läbi kõik peamised lepingu tüübid personali kaasamiseks ning nendega haakuvad riskid, õigused ja kohustused. Samuti vaatame seda, kuidas maksuhaldur kontrollib toitlustusasutusi ning millised on peamised vead.

14:45 - 15:10

Kohvipaus

15:10 - 15:40

Vastupandamatu joogikaardi koostamise kunst

  • Rein Kasela

    Rein Kasela

    Veinituba & restoran R14 omanik ning veinimaailma grand old man

  • Peakokk ja sommeljee määravad restorani näo
  • Menüüpõhine veinikaart
  • Õige hinnatase - toit versus joogid
  • Joogivalik restoranis –arvestama peab klientide eri kategooriaid
  • Catering – joogivalik mis katab menüü ja võimaldab kiire teenindamise

15:40 - 16:10

Uue põlvkonna juhtimine köögis

16:10 - 16:15

Konverentsi lõpetamine

Rain Tunger

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
8
Sihtrühm:
Toitlustusettevõtete juhid (sh catering), peakokad, teenidusjuhid ning kõik teised teemast huvitatud isikud.
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 6,3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 26.09.2018; 50% maksumusest ajavahemikul 27.09 – 10.10.2018. Kui loobutakse hiljem kui 10.10.2018 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Mari Teppo, eriprojektide juht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.