Üldinfo

Toimumise kuupäev:
30.09.2021
Registreerimise lõpp:
28.09.2021
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 1. augustini 169€ + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Hea juht on parem kui palk

Juhi roll, suhtumine ja hoiakud mõjutavad töösuhteid täna rohkem kui kunagi varem. Põhjus peitub selles, et kvalifitseeritud töötajad ei lähtu töökoha otsinguil või seal püsimisel pelgalt palganumbrist.

Palk ei motiveeri inimesi paremini töötama, küll aga on juhi isiksusel ja hoiakutel töötajate töörõõmule, tulemustele ning seeläbi ka ettevõtte tulemustele otsene mõju.

Koolituse eesmärk on anda juhtidele praktilisi juhiseid sellest, kuidas ja mis suunas arendada oma juhtimisoskusi arvestades töötajate ootusi.

Koolituse läbinu teab, mida töötajad juhis väärtustavad ning kuidas olla inspireeriv juht.

Osalejatele antakse võimalus enne koolitust teha elektrooniliselt Cesarec-Markes isiksuse test (CMPS) ning tulemusi analüüsitakse anonüümselt.

Väärtuslikke nõuandeid jagab TTÜ Tööstuspsühholoogia Instituudi professor, õppetooli juhataja Mare Teichmann.

Koolitus toimub saalis, kuid soovi korral on võimalik osaleda ka veebis otseülekande vahendusel ning küsida reaalajas esinejatelt küsimusi. Hind on mõlemal juhul sama.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 12:00

Hea juht on parem kui palk

Põhjalikult käsitletakse järgmisi teemasid:

  • Mis motiveerib töötama?
  • Erinevus juhtide ja alluvate arvamustes: huvitav töö või töötasu?
  • Dilemma: “ma tahan” või “ma pean” tegema. Mõned enam tuntud motivatsiooniteooriad ja kuidas seda teadmist juhtimises kasutada
  • Tööalased hoiakud
  • Isiklik vastutus, töösse panustamine, tööle pühendumus, samastumine organisatsiooniga
  • Kuidas motiveerida teisi?
  • Preemia motiveerib töötajat saama preemiat, mitte niivõrd paremini töötama. Kui preemiat parasjagu ei ole, siis motivatsioon kaob. Mida teha?
  • Kuidas motiveerida iseennast?
  • Töö tulemuslikkus
  • Töötaja töö tulemuslikkus on kolme teguri s.o töötaja võimekuse, motivatsiooni, võimaluse koosmõju

12:00 - 13:00

Rikkalik lõunasöök restoranis Senso

13:00 - 15:00

Koolitus jätkub praktilise osaga

1) Juhi kompetentsid (pädevused). Antakse enesehinnang oma juhtimisalastele:

- teadmistele - näiteks: haldus ja juhtimine, asjaajamine, majandus ja raamatupidamine, psühholoogia, müük ja turundus, tehnika ja tehnoloogia jne.

- oskustele - näiteks: kriitiline mõtlemine, aktiivne kuulamine, koordineerimine, hinnangud ja otsuste tegemine, aja planeerimine, järelevalve, aktiivne õppimine jne.

- võimekustele - näiteks: kirjalikust tekstist arusaamine, eneseväljendus, probleemi taju ja lahendamisoskused, deduktiivne ja induktiivne mõtlemine, teabe korrastamine jne.

Iseenda juhtimiskompetentsidele antud hinnangute võrdlus USA organisatsioonide ning firmade juhtide vastavate kompetentside vajalikkusega.

2) Analüüsitakse testi tulemusi, arutletakse teemal “Juhi profiil”

  • Saavutamisvajadus
  • Vajadus töötada sõbralikus töökollektiivis
  • Võimalikult väike agressiivsusus
  • Enesekaitse
  • Süütunne tegemata jäetu (või oma vigade) suhtes
  • Domineerimine
  • Soov olla tähelepanu keskmes
  • Sõltumatus
  • Abistamisvajadus
  • Korraarmastus
  • Soov saada teistelt tuge või abi

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Juhid, keskastmejuhid, personalijuhid, personalispetsialistid ja kõik teised teemast huvitatud isikud.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 5,3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on täitnud kõiki õppekava läbimise nõudeid täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Kui valitsus keelab covidi leviku tõttu kogunemised, viiakse programm veebi ning osalemistasu jääb samaks.

Projektijuht:
Mari Teppo, eriprojektide juht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.