Üldinfo

Toimumise kuupäev:
21.11.2019
Registreerimise lõpp:
18.11.2019
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
279 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib kuni 22. septembrini soodushind 179€ + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Turismist on saanud teadlik äri ja kaasaegne turist on palju teadlikum, kõrgete ootustega ning sidustegevusi otsiv. Kaasaegne turismimajandus muutub kiiresti ja uuteks märksõnadeks on saanud kliendi ootuste ületamine, hooliv suhtumine ja hea meeskonnatöö, kvaliteet ning eheda elamuse tekitamine. Info ja pakkumiste ülekülluses elades peab ettevõte tegema midagi silmapaistvat, et teda märgataks. See osutub sageli suureks väljakutseks, sest eraldi tuleb arvestada nii kohaliku reisija, lähinaabri, välismaalt tulija ning ka uue kiiresti kasvava seeniorturisti sihtgrupiga.Kaasaegne turismimajandus tähendab edukat ja teadlikku koostööd kõikide ettevõtlussektorite vahel ning hoolikalt läbimõeldud sihturundust.

Konverentsil osalenu tunneb kaasaaegseid trende  turismimajanduses, omab uusi ideid koostööks teiste valdkondade esindajatega ning teab kuidas jõuda kiiresti kasvavate uute sihtgruppideni.

Advertisement banner

Programm

09:15 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 10:15

Konverentsipäeva avamine

  • Tambet Tuisk

    Tambet Tuisk

    vabakutseline filmi-ja teatrinäitleja, saate Reisile Minuga saatejuht

10:15 - 11:00

Meeskonnatöö kui konkurentsieelis ja kvaliteedimärk, ootuste ületamine, hoolivus ning usaldusväärsus

  • Ettevõtte põhiväärtused, kellele ja milleks?
  • Mis kasu on väärtustest ettevõttele ja meeskonnale.
  • Kuidas neid väärtusi ellu viia, millised on selleks igapäevased töövahendid.
  • Kuidas teistest eristuda?

11:00 - 11:45

Edu peitub detailides

  • Kontseptsiooni loomisest elluviimiseni
  • Suurimad väljakutsed
  • Kuidas eristuda teistest
  • Võtmetegurid edu taga
  • Vigadest saab ainult õppida
  • Storytelling kui nurgakivi

11:45 - 12:15

Kas kaasaegne turist eelistab "rätsepateenust"

  • Riina Luik

    Riina Luik

    ELAMUSREISID OÜ asutaja ja tegevjuht

  • Kas maailmas liigutakse vaid "suurtel kiirustel ja hulga kaupa" ehk mis toimub maailma turismiturul?
  • Kuidas panna konkurentsitihedal turismiturul püsti "ühe-mehe-bänd"?
  • Kes nad on ja kus nad on?
  • Mida Teele tegelikult tahab: rätsepatööd või siiski massimoodi?
  • Palju kära, vähe villa ehk kas tailor made reisid toovad peale rööprähklemise ka midagi sisse?

12:15 - 13:15

Lõunapaus

13:15 - 14:00

Millised ootused on Aasia turistil

  • Anneli Vilu

    Anneli Vilu

    Go Traveli hiinakeelse sissetuleva turismi suuna juht

  • Kuidas Eesti turismisihtkohana hiinlaste maailmakaardile viia?
  • Tõusvad trendid Hiina turistide seas
  • Millistele uutele sihtgruppidele tasuks Eesti turismiettevõtetel rohkem tähelepanu pöörata?
  • Külaline teiselt planeedilt või „tädi Maali“? Hiina turistide ootused, huvid ja eripärad

14:00 - 14:30

Uus kliendigrupp – 60+, nende vajadused ja ootused

  • Igor Taro

    Igor Taro

    Värska kuurortravikeskus, turundusjuht

  • Vanemaealiste osakaal rahvastikus suureneb maailmas iga aastaga
  • Seenioridest on saanud oluline sihtrühm turismimajandusele
  • Kaasaegsetel seenioridel on suurem tarbimisharjumus
  • Neil on parem informatsiooni kättesaadavus
  • Nad on rohkem huvitatud just neile suunatud toodetest ning teenustest
  • Toote/teenuse väljamõtlemisel tuleb arvestada seenioride vajaduste ja soovidega
  • Aastaks 2050 kasvab seeniorite ostujõud neli korda võrreldes praegusega

14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 15:30

Miks inimesed tänapäeval reisivad ja milliseid teenuseid neile pakkuda?“

  • Kuidas sammu pidada turismisektori kiire arenguga?
  • Edukad on need, kes suudavad pakkuda ainulaadset, eristuvat ja köitvat teenust nii hästi, et kopeerimisel pole mõtet.
  • Milliseid põnevaid teenuseid välja mõeldakse, et tänapäeva nõudliku külalise soove ja vajadusi rahuldada?
  • Kes on kohustusreisijad, lihtsuseotsijad, auhinna jahtijad, kultuuripuristid, sotsiaalse kapitali otsijad ning eetilised reisijad?
  • Mida oodatakse teenusepakkujalt?

15:30 - 16:00

Kuidas jõuda lähinaabritest välisturistini. Mida selleks teha?

  • Helena Raud

    Helena Raud

    Tallink Grupp, lojaalsusprogrammi Club One juht

  • Lihtsast naabri tundmisest jääb tänases päevas väheks. Lisaks kultuurilistele eripäradele mõjutavad turismisektorit mugavus ehk diivan ja kohalikul tasandil toimuvad majanduslikud ja sotsiaalsed trendid.
  • Et saavutada edu, peab olema valmis esmalt ise investeerima lähinaabritesse e uuringutesse, kohalikesse agentuuridesse, kohalikesse kanalitesse ja tõepoolest kuulama ning arvestama sellega mida turist tegelikkuses oma puhkuse ajal sooviks teha.
  • Teadmiste ja reaalsete andmete põhjal toodetud turundus peab inspireerima, kuid sellest üksi enam ei piisa.
  • Diivanil istudes suudame omas mugavas kodus ette kujutada ka parimaid elamusi ja kogemusi ning jäädagi samal ajal diivanile. Loodud pilt pakutavast puhkusest peab olema detailne ja ahvatlev ning hõlmama igat osa teie teenusest, et tekiks impulss tõusta ja ka päriselus reisida ja kogeda.

 

16:00 - 16:10

Konverentsi lõpetamine

  • Tambet Tuisk

    Tambet Tuisk

    vabakutseline filmi-ja teatrinäitleja, saate Reisile Minuga saatejuht

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
9
Sihtrühm:
turismiettevõtted, toitlustusasutused, kaubandusettevõtted, meelelahutusettevõtted, transpordiettevõtted, kohalikud omavalitsused, tootjad, kõik kes on huvitatud turismivaldkonnas tegutsemisest
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 8 AT. Auditooriumi kaasatus, näited elust enesest, interaktiivne diskussioon.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 31.10.2019; 50% maksumusest ajavahemikus 1.11.– 14.11.2019. Kui loobutakse hiljem kui 14.11.2019,  osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Reelika Andresson-Kesa, ürituse produtsent
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi

Vaata sarnaseid