Üldinfo

Toimumise kuupäev:
17.03.2016
Registreerimise lõpp:
15.03.2016
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
188 € + km

Koolitusel saate teada, kuidas konfliktisituatsioone ennetada ning efektiivselt lahendada, kui nende põhjustajateks on arusaamatused ning möödarääkimised.

Konfliktide ennetamisel ja lahendamisel on oluline roll empaatial, mis on eelkõige võime ja oskus näha situatsioone ja sündmusi teise inimese vaatenurgast ning mõista kujunenud reaalsust. Empaatia arendamist võib pidada kõige olulisemaks teguriks oma suhtlemisoskuse ja tegevuse juhtimise parandamiseks. Kuidas tajuda kolleegi ning vältida möödarääkimist?

Väärtuslikke nõuandeid jagavad: TTÜ tööpsühholoog Liina Randmann, Kangur Koolitus OÜ koolitaja Jaanus Kangur ning TTÜ, EBS-i ja EKA kõneõppejõud Agu Uudelepp.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 12:00

Empaatia – võti teiste mõistmiseks ja enda käitumise juhtimiseks

Suurenev individuaalsus ja intensiivistuv töö seob meid üha tihedamasse suhtlusvõrku oma töökaaslastega. Vajadus kiiresti otsustada ja tegutseda on aga potentsiaalne konfliktide allikas. Kujunenud töösituatsioon tekitab vajaduse suhtlemisoskuste ja vormide järele, mis võimaldaksid luua konstruktiivseid ja kõigile osapooltele rahuldustpakkuvaid suhteid.

Empaatia arendamist võib pidada kõige olulisemaks teguriks oma suhtlemisoskuse ja tegevuse juhtimise parandamiseks. Empaatia on eelkõige võime ja oskus näha situatsioone ja sündmusi teise inimese vaatenurgast ning mõista kujunenud reaalsust. Empaatia ei ole kaastunne, ükskõiksus ega loobumine, mis kõik piiraksid inimese võimalusi tulla toime pingeliste ja probleemsete situatsioonidega. Suur empaatiavõime avardab suhtlemispiire, loob võimalusi loovuseks. Sellest ka empaatia olulisus ettevõtte edukuse tagamisel.

12:00 - 13:00

Lõuna restoranis Senso

13:00 - 14:30

Kuidas suhelda nii, et arusaamatusi ja möödarääkimisi oleks töökollektiivis vähem?

  • Jaanus Kangur

    Jaanus Kangur

    Kangur Koolitus OÜ, Kangur Koolitus OÜ, juhatuse esimees ning koolitaja

  • Millest algab mõistmine?
  • Kuidas teistest paremini aru saada, ka neist, kes on minust täiesti  erinevad?
  • Millised on kiired ja tõhusad nipid, kuidas saavutada kontakti ja pääseda mõjule?
  • Kuidas vältida möödarääkimist ja suurendada selget sõnumi edastamist?
  • Kuidas tulla toime tunnetega, mis suhtlemist segavad?

14:30 - 14:45

Kohvipaus

14:45 - 16:00

Kuidas konfliktisituatsioone ennetada ning efektiivselt lahendada?

  • Agu Uudelepp

    Agu Uudelepp

    Strateegilise kommunikatsiooni konsultant, TTÜ, EBS-i ja EKA kõneõppejõud

  • Tülli lähevad alati inimesed, mitte ametikohad või organisatsioonid
  • Konflikti ennetamine on alati lihtsam kui selle lahendamine
  • Ei tülli minek ega konflikti lahendamine pole kunagi ühepoolne
  • Püsima jäävad need lahendused, kus osapooled on võrdsed

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
3
Sihtrühm:
Kõik, kelle tööülesanded eeldavad suhtlemisoskust.
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 6,5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 24.02.2016; 50% maksumusest ajavahemikul 25.02–10.03.2016. Kui loobutakse hiljem kui 10.03.2016 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Maarja Püssim, ärikliendihaldur
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.