Üldinfo

Toimumise kuupäev:
27.01.2015
Registreerimise lõpp:
25.01.2015
Asukoht:
Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
168 € + km

Internetikanalid pakuvad oskuslikul kasutamisel rohkelt võimalusi selleks, kuidas ettevõtet konkurentidest nähtavamaks muuta. Millised on Google Adwordsi ja Analyticsi võimalused ning kuidas Facebooki uuendused oma ettevõtte kasuks tööle panna?
Praktilisel koolituspäeval jagavad nõuandeid internetiturunduse kõrgelt hinnatud spetsialistid – Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg Priit Kallas ning Goal Marketingi loovjuht Marko Saue.

Koolitus põhineb praktilistel näidetel, mida saab kohe oma igapäevatöös rakendada.
Osalemise eelduseks on mõningane kogemus, Google ja Facebooki konto loomist koolitus ei hõlma.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 12:00

Google Adwords – ettevõte nähtavaks!

Priit Kallas
Dreamgrow digiagentuur, asutaja ja strateeg

Google Adwords aitab tuua veebi või e-poodi külastajad, kes on valmis ostma ja otsivad just praegu oma vajadustele lahendust. Google bännerivõrgustik annab võimalused brändireklaamiks, remarketingi kasutamiseks ning aitab mõjutada tarbijaid ostuprotsessi varajases staadiumis.

  • Kampaaniate loomine ja seadistamine
  • Märksõnade haldus ja optimeerimine
  • Kampaaniate optimeerimine ja haldus
  • Erinevad reklaamivõimalused Adwordsis
  • Reklaamide loomine
  • Google AdWordsis remarketingi kasutamine

12:00 - 13:00

Lõuna restoranis Merineitsi

13:00 - 14:00

Google Analytics – mõõda ja analüüsi!

Priit Kallas
Dreamgrow digiagentuur, asutaja ja strateeg

Google Analytics annab ülevaate Adwordsi erinevate lahenduste tulemustest. Nii saad teada, mis töötab ja mis mitte. Sidudes Adwordsi ja Analyticsi, tekib süsteem, mis aitab  reaalsetele tulemustele põhinevalt efektiivsemalt tegutseda. Lisaks tulemuste mõõtmisele loob Analytics ka remarketing võimalused Adwordsis kasutamiseks ja viib sõnumi nendeni, kes teid juba teavad.
Mõõda tehinguid ja müüki ning muuda oma turundust järjepidevalt paremaks!

  • Millised mõõdikud on olulised ja kuidas neid mõõta
  • Millised on Google Analyticsi olulisemad raportid
  • Kuidas mõõta iga kanalit, mida turunduses kasutad
  • Kuidas luua ja kasutada täpselt sulle sobivaid segmente ja raporteid
  • Viid oma ettevõtte veebianalüütika uuele tasemele

14:00 - 14:45

Kuidas Facebooki uuendused ettevõtte turundustegevuse kasuks tööle panna?

Marko Saue
Goal Marketing, loovjuht

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei