Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Läbimõeldud ja hästi planeeritud kampaaniaplaan on eduka turundaja võti.
Retargeting on iga targa turunduskampaania oluline osa, sest võimaldab kuluefektiivselt viia tootest ning teenusest kergelt huvitunud inimene ostuotsusele lähemale. See võimaldab sihtida potentsiaalseid kliente, kes on varasemalt brändiga kokku puutunud – külastanud veebilehte, kommenteerinud mõnda FB postitust või hoopis vajutanud Instagramis „meeldib“. Sihtimisega saab ka peenemaks minna ja tuletada meelde pooleli jäänud ostukorvi, soovitada juba loetud blogipostitusele järgmist või tuletada uudiskirjaga liitunule bännerreklaamiga meelde, et ta pole ammu ühtegi kirja avanud.
Koolituse eesmärk on tõsta teadlikkust ning oskusi, et kampaaniad oleks efektiivsemad ja raha kasutus oleks sihipärane ning tulemuslik.
Koolituse läbinu saab teadmised, osakused ja nõuanded otse praktikult, kes igapäevaselt haldab kampaaniaid just Eesti turul. Lisaks antakse vajalikud tööriistad ning tehakse praktiliselt läbi, kuidas õpitu reaalselt toimib.
Palun koolitusele enda sülearvuti kaasa võtta.
Remarketingi võimaluste kasutamiseks peab olema loodud Adwordsi konto, mis on seotud teie Google Analyticsiga.
Praktilist koolitust viib läbi 9-aastase kogemusega digiturunduse ekspert ja koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing.