Üldinfo

Toimumise kuupäev:
05.02.2020
Registreerimise lõpp:
03.02.2020
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
199 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib kuni 15. detsembrini soodushind 159€ + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Läbimõeldud ja hästi planeeritud kampaaniaplaan on eduka turundaja võti.

Retargeting on iga targa turunduskampaania oluline osa, sest võimaldab kuluefektiivselt viia tootest ning teenusest kergelt huvitunud inimene ostuotsusele lähemale. See võimaldab sihtida potentsiaalseid kliente, kes on varasemalt brändiga kokku puutunud – külastanud veebilehte, kommenteerinud mõnda FB postitust või hoopis vajutanud Instagramis „meeldib“. Sihtimisega saab ka peenemaks minna ja tuletada meelde pooleli jäänud ostukorvi, soovitada juba loetud blogipostitusele järgmist või tuletada uudiskirjaga liitunule bännerreklaamiga meelde, et ta pole ammu ühtegi kirja avanud.

Koolituse eesmärk on tõsta teadlikkust ning oskusi, et kampaaniad oleks efektiivsemad ja raha kasutus oleks sihipärane ning tulemuslik.

Koolituse läbinu saab teadmised, osakused ja nõuanded otse praktikult, kes igapäevaselt haldab kampaaniaid just Eesti turul. Lisaks antakse vajalikud tööriistad ning tehakse praktiliselt läbi, kuidas õpitu reaalselt toimib.

Palun koolitusele enda sülearvuti kaasa võtta.

Remarketingi võimaluste kasutamiseks peab olema loodud Adwordsi konto, mis on seotud teie Google Analyticsiga.

Praktilist koolitust viib läbi 9-aastase kogemusega digiturunduse ekspert ja koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing.

Programm

09:30 - 10:00

Hommikukohv ja registreerimine koos suupistetega

10:00 - 11:30

Digikampaaniate planeerimine

  • Hea kampaania alustalad – väärtuspakkumine, sihtrühm, eesmärgid
  • Millised reklaamitüübid on olemas ja kuidas valida oma kampaaniale õiged seadistused
  • Millised on erinevad sihtimisvõimalused ja kuidas neid kasutada sh retargeting ja muud enda andmetel põhinevad sihtrühmad
  • Kuidas arvutada oma kampaaniale mõistlik eelarve või tuvastada kas su ootused on reaalsed + arvutuskäikude näited
  • Praktilises harjutuses analüüsime oma kliendiprofiili ja loome erinevaid sihtrühmi
  • Retargeting sihtrühma loomine Googles ja FB pixel abil – seadistame koos

11:30 - 12:00

Toekas kohvipaus

12:00 - 14:00

Koolitus jätkub

Katrin Vilimaa-Otsing, Turunduskoolitus OÜ, omanik ja turundusspetsialist

  • Nõuanded kampaaniakujunduste ja -sõnumite loomiseks. Tööriistad, mis elu lihtsamaks teevad kui sa pole disainer
  • Kuidas näha konkurentide reklaame
  • Kuidas kampaaniat jooksvalt optimeerida, milliseid näitajaid jälgida.
  • Reklaamiraportite lugemine ja kohandamine (FB ad manager, Google ads)
  • Kui kampaania on lõppenud – järelduste tegemine ja tulevikuks andmete säilitamine + kampaania järelanalüüsi põhi Excelis
  • Soovitused efektiivsemate kampaaniate loomiseks, näpunäiteid mida vältida, et mitte raha  põletada

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
kõik, kes vastutavad turunduse eest ja tegelevad kampaaniahaldusega
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4,7 AT. Praktiline, interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, näited reaalsest elust.

Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on täitnud kõiki õppekava läbimise nõudeid.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 15.01.2020; 50% maksumusest ajavahemikus 16. – 29.01.2020. Kui loobutakse hiljem kui 29.01.2020,  osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Reelika Andresson-Kesa
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi

Vaata sarnaseid