Üldinfo

Toimumise kuupäev:
05.06.2019
Registreerimise lõpp:
03.06.2019
Asukoht:
Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
199 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib kuni 21. aprillini soodushind 149€ + km

Mis on neuroturundus? Milliste meetoditega saab kliendi ostuotsust olulisel määral mõjutada? Kuidas mõned tooted või teenused eristuvad teiste samasuguste seast? Millist infot saame, kui kombineerida nutikalt turu-uuringud neuroteadusega? Millele tuleb hakata turunduses tähelepanu pöörama, et eristuda ning võita kliendi süda? Neuroturunduslike oskuste ning ärikasvu vahel on selge seos.

Koolituse eesmärk on selgitada, mis on neuroturundus ja kuidas ettevõte saab oma turunduslikke eesmärke parandada.  Samuti esitletakse olulisemaid avastusi ja jagatakse  uuringute käigus saadud kogemusnõuandeid.

Koolituse läbinud teab, kuidas neuroturunduslikke võtteid tootearenduses ning turunduskommunikatsioonis reaalselt ära kasutada.

Koolituse viib läbi Tartu Ülikooli Majandusteaduskonna turunduse õppetooli juht Andres Kuusik, kes on viimase 10 aasta jooksul konsulteerinud ja koolitanud paljusid ettevõtteid peamiselt turunduse strateegilise juhtimise ja tarbijakäitumise teemadel.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 11:30

Neuroturundus ehk ostuotsuse psühholoogiline mõjutamine

  • Andres Kuusik

    Andres Kuusik

    TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht

  • Millised tegurid mõjutavad ostuotsuseid?
  • Mis on neuroturundus ja kuidas selle abil kliendi ostuotsuseid mõjutada?
  • Kuidas tekitada positiivseid emotsioone?

11:30 - 12:00

Toekas kohvipaus

12:00 - 13:30

Koolitus jätkub

Andres Kuusik, TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht

  • Mis haarab kliendi tähelepanu?
  • Kuidas suurendada kasutusmugavust nii füüsilises kui ka e-keskkonnas?
  • Toome välja olulisemaid avastusi ja praktilisi ettepanekuid, mida erinevate uuringute käigus leidnud oleme

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Ettevõtete juhid, turundusjuhid, müügijuhid ning kõik teised teemast huvitatud.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 14.05.2019; 50% maksumusest ajavahemikul 15.05– 29.05.2019. Kui loobutakse hiljem kui 29.05.2019 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Maarja Püssim, sündmuste produtsent
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi