Üldinfo

Toimumise kuupäev:
12.10.2016
Registreerimise lõpp:
10.10.2016
Asukoht:
Original Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
168 € + km

Peagi rakenduv uus määrus „Teenuste korraldamise ja teabehalduse alused“ tunnistab kehtetuks alates 2001. aastast kehtinud määruse „Asjaajamiskorra ühtsed alused“.

Kuidas määrust õigesti tõlgendada? Mida tuleb asutustel ja ettevõtetel oma töös muuta? Suuniseid ning juhtnööre annavad selleks Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi dokumendihalduse valdkonna juht Liivi Karpištšenko ning infoühiskonna teenuste arendamise osakonna nõunik Risto Hinno.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 - 11:30

Teenuste korraldamine ja areng

  • Liivi Karpištšenko

    Liivi Karpištšenko

    Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, dokumendihalduse valdkonna juht

  • Risto Hinno

    Risto Hinno

    Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, infoühiskonna teenuste arendamise osakonna nõunik

  • Mis on avalik teenus?
  • Miks ja kuidas avalikku teenust juhtida?
  • Miks ja kuidas avalikku teenust mõõta?
  • Mis asi on proaktiivne teenus?

11:30 - 12:00

Toekas kohvipaus

12:00 - 13:30

  • Liivi Karpištšenko

    Liivi Karpištšenko

    Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, dokumendihalduse valdkonna juht

  • Risto Hinno

    Risto Hinno

    Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, infoühiskonna teenuste arendamise osakonna nõunik

  • Kuidas teabehaldus erineb dokumendihaldusest?
  • Kuidas teavet kaardistada ja korrastada?
  • Kuidas teavet jagada ja vahetada?
  • Mis saab dokumentidest, dokumentide loetelust ja asjaajamiskorrast?

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
2
Sihtrühm:
Dokumendihaldurid, arhivaarid, infohaldurid, sekretärid, assistendid, juhid ning kõik teised teemast huvitatud
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 4,5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 20.09.2016; 50% maksumusest ajavahemikul 21.09 – 05.10.2016. Kui loobutakse hiljem kui 05.10.2016 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Piret Lauk, koolituste ja konverentside projektijuht
Toitlustus:
Jah