Üldinfo

Toimumise kuupäev:
10.11.2016
Registreerimise lõpp:
08.11.2016
Asukoht:
Park Inn by Radisson Central Tallinn (Narva mnt 7c)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
188 € + km

Ka kõige kokkuhoidvamas ja sõbralikumas kollektiivis võib ette tulla erimeelsusi ning vastasseise. Kuidas vältida erimeelsuse muutumist konfliktiks ning millised on parimad suhtlustehnikad vastasseisu korral? Koolitusel jagavad praktilisi nõuandeid psühholoog ja suhtlemistreener Anu Virovere ning Meta-Profit OÜ treener ja konsultant Katrin Roosileht.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 12:00

Suhtlemine erimeelsuste ja vastasseisu korral

  • Erimeelsuste ja juba ka ägedama vastasseisu korral sõltub suhtlemise efektiivsus eelkõige enese seisundi juhtimise oskusest. Kuidas teadvustada ja juhtida oma suhtumist vastaspoolde ja kogu situatsiooni, et püsida eesmärgi kursil.
  • Kuidas võtta vastu ning vastata vastaspoole väidetele ning väljendada oma seisukohta teisele vastuvõetaval moel.  Kuidas kujunenud pingelist situatsiooni „maandada“ ning suunata koostöö raamidesse, kasutades lingvistilisi tehnikaid.

12:00 - 13:00

Lõuna

13:00 - 15:00

Kuidas vältida erimeelsuse ja vastasseisu muutumist konfliktiks?

  • Anu Virovere

    Anu Virovere

    Anu Virovere PhD, psühholoog ja suhtlemistreener

  • Kuidas pidada läbirääkimisi selliselt, et jõuda kahepoolselt kasuliku kokkuleppeni?
  • Kuidas vastasseisu ja konflikti korral selgitada välja, milline on ühishuvi?
  • Millised käitumisviisid võimaldavad edukalt suhelda?
  • Milliseid suhtlemistehnikaid kasutada vastasseisu korral?

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
2
Sihtrühm:
Juhid, personalijuhid, keskastmejuht, spetsialistid, kõik teised teemast huvitatud
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 20.10.2016; 50% maksumusest ajavahemikus 21.10 – 02.11.2016. Kui loobutakse hiljem kui 02.11.2016 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras
Projektijuht:
Eneken Viks, korraldusteenuse projektijuht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.