Üldinfo

Toimumise kuupäev:
02.11.2016
Registreerimise lõpp:
13.10.2016
Asukoht:
Park Inn by Radisson Central Tallinn (Narva mnt 7c Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
188 € + km

Mida teha, et tunda end müügitöös hästi? Kuidas hoiakute muutmisega mõjutadamüügitulemuse kasvu? Kuidas püsida kliendiga ühel lainel?

Müügis on võimalik saavutada rohkem, kui Sul on õige mõtlemine, hoiak ja suhtumine. Öeldakse, et kõik on mõtlemises kinni. Edukad müügiinimesed teavad seda ning keskenduvad edutoovate hoiakute arendamisele ja saavutavad seeläbi palju enam.

Seega ära kaota enam müüke vale suhtumise pärast,vaid tule ja osale praktilisel müügipsühholoogia koolitusel, kus räägime edutoovatest hoiakutest ja tegevustest müügis. Samuti on koolitusel oluline rõhk müügiolukordade praktilistel harjutustel.

Koolituse viib läbi värskelt ilmunud müügipsühholoogia raamatu „Müügi ja aktiivse teeninduse psühholoogia“ autor  Alexander Kotchubei. Kõigil soovijatel on võimalus raamat endale kohapeal soetada.

Et saada koolitusest maksimaalne kasu, on osalejate arv piiratud.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 12:00

Kuidas müügis rohkem võita?

  • Kas ma sobin müügitööd tegema? Enda kui Müüja eripära avastamine ja kuidas muuta tugevamaks oma Müüja isiksuse poolt
  • Minu sisemine tasakaal ja selle mõju igapäevasele müügitööle
  • Minu ja kliendi rollide eripära – kuidas püsida ühel lainel?
  • Müügivestluse protsessi praktikad

12:00 - 13:00

Lõuna restoranis Kompass

13:00 - 15:00

Koolitus jätkub

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Müügijuhid, müügiesindajad, müügispetsialistid ning teised teemast huvitatud
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 5,5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 18.10.2016; 50% maksumusest ajavahemikul 19.10– 26.10.2016. Kui loobutakse hiljem kui 26.10.2016 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Maarja Püssim, ärikliendihaldur
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.