Üldinfo

Toimumise kuupäev:
16.04.2020
Registreerimise lõpp:
14.04.2020
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib kuni 23. veebruarini soodushind 169€ + km

Müügitehnika, mis on vaba survestamisest ja manipuleerimisest

Kui oled teinud müügitööd, siis kas Sa pole vahel unistanud, et võiks olla lüliti või nupp, mis viib potentsiaalsed kliendid nii öelda “ostu režiimi“. Nii muutuks müügiprotsess ostuprotsessiks, mis on emotsionaalselt palju positiivsem nii müüjale kui ostjale. “Nuppu“ me siiski anda ei saa, kuid koolitus annab teadmised ja oskused, kuidas koos kliendiga “osturežiimi“ jõuda.

Koolituse eesmärk on anda müüjale oskused, mis aitavad paljastada ostja valupunktid ning panevad kliendid kiiremini tegutsema. Julgustades kliente aktiivselt müügi igas etapis osalema ning kokkuvõttes jõuad kiirema kokkuleppeni. Suureneb Sinu, kui müüja efektiivsus.

Koolituse läbinu teab, kuidas suurendada müügi väärtust, mis on survestamise ((ingl. closing) ning manipuleerimise vaba.

Programm

09:00 - 09:30

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 12:00

Erinevus väikeste ja suurte müügitehingute vahel?

  • Milline on erinevus lihtsate ja komplektsete müügitehingute vahel?
  • Kas avatud küsimused töötavad paremini, kui suletud küsimused?
  • Mida tunneb klient, kui müügiprotsessis survet (ingl. closing) kasutada?
  • Mida tähendab “kavatsus on tähtsam kui tehnika“?

12:00 - 13:00

Lõuna restoranis Senso

13:00 - 14:30

Kliendi vajadustele keskendumine

Arved Liivrand
koolitaja ja juhtimiskonsultant

  • Kuidas küsida situatsiooniküsimusi ostja olemasoleva olukorra või tausta kohta?
  • Mille poolest erinevad ostja varjatud vajadused sõnaselgetest vajadustest?
  • Kuidas kliendi vajadused “kasvavad“?
  • Kuidas sõnastada küsimusi ostja probleemide, raskuste või rahulolematuse kohta?

14:30 - 14:45

Kohvi- ja sirutuspaus

14:45 - 16:00

Võimaluste demonstreerimine ja müügi sooritamine

Arved Liivrand
koolitaja ja juhtimiskonsultant

  • Kuidas vihjeküsimused aitavad ostjal probleemi tagajärgedest paremini aru saada?
  • Miks on tähtis küsida tasuvuseküsimusi, et ostja aru saaks lahenduste väärtuse, olulisuse või kasulikkuse kohta?
  • Millised on teie toote iseärasused, eelised ja kasud?
  • Müügi sooritamine.

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Müügispetsialistid, müügijuhid, kliendihaldurid ning teised, kes soovivad olla müügis edukad.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 6,5 AT. Interaktiivne loeng ning praktilised harjutused.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 2.04.2020; 50% maksumusest ajavahemikul 2.04– 9.04.2020. Kui loobutakse hiljem kui 9.04.2020 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

 

Projektijuht:
Ragne Talv, tegevjuht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.

Vaata sarnaseid