Üldinfo

Toimumise kuupäev:
24.04.2012
Registreerimise lõpp:
22.04.2012
Asukoht:
Sokos Hotel Viru, Viru väljak 4, Tallinn
Hind: Liitu sooduspakkumistega
108 € + km

Kui oled mõne ettevõtte Facebook’i lehe administraator, siis tead, et 30. märtsil kadus ära traditsiooniline seinavaade ning asendus Timeline’iga. See annab juurde palju lisavõimalusi, kuid samas muutuvad mitmed asjad keerulisemaks. Veel olulisemaks saab oskus kasutada Facebooki reklaame ja sponsoreeritud lugusid. Reklaami võimalused Facebookis on samuti laienenud. Uued pinnad, formaadid on nüüdsest nähtavad ka mobiilsetest seadetest.

Pane kirja oma strateegiat, kampaaniaid, sisuloomet ja fännidega suhtlemist puudutavad küsimused ja leiame neile üheskoos konkreetsed  lahendused. Õpime üksteise kogemustest ja räägime, mis on kellelgi töötanud ja mis mitte.

Sul on võimalus saada hea ülevaade ja praktilised oskused, selleks et muutusi Facebook Timeline´s oma ettevõtte/asutuse jaoks maksimaalselt ära kasutada. Lisaks saad värkeid ideid ja lahendused oma konkreetsetele Facebook’i turunduse probleemidele.

Koolituse läbiviija, Marko Saue (GOAL), on viimase kahe aasta jooksul kirjutanud ettevõtete- le kümneid Facebook’ i turunduse strateegiaid, korraldanud suurimaid ja tulemuslikumaid Facebook’i kampaaniaid ja koolitanud ettevõtte Facebook’i administraatoreid, kuidas kaasa- haaravamat sisu luua. Goali klientideks on Kingakaubamaja, SEB, Starman, Eesti Post, If Kindlustus, Tele2 ja paljud teised.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 11:00

Ettevõtte/asutuse lehtede uus nägu - Timeline

Marko Saue
GOAL

  • mis muutub (eelised ja miinused)
  • kuidas uusi võimalusi ära kasutada
  • parim praktikad

11:00 - 12:00

Uued reklaamivõimalused Facebook'is


Marko Saue

GOAL

  • reklaamid ja sponsoreeritud lood uudisvoos
  • Facebook'i reklaamide loomise juhend
  • parim praktika

12:00 - 12:30

Paus kehakinnitusega

12:30 - 14:00

Workshop - kuidas edukamalt Facebook’is turundada

Marko Saue
GOAL

  • kõik osalejad saavad tagasisidet ja soovitusi oma Facebook’i lehe ja -turunduse kohta

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei