Üldinfo

Koolitus toimus:
17.03.2021
Kestvus:
28 AT
Hind: Liitu sooduspakkumistega
1076 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind 759€ + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Salvestus: Keskjuhi arenguprogramm 2021. aastal.

Salvestatud koolituse video ostu korral on võimalik seda järele vaadata 30 päeva alates lingi saamise hetkest. Link saadetakse peale arve tasumist.

Organisatsioonid on täna olukorras kus kõigel on uus mõõde ning muutused peavad toimuma üleöö. Seni kasutatud juhtimisvõtted ja –mudelid on kaotanud otstarbe. Selleks, et organisatsioon oleks täna ja homme jätkusuutlik tuleb alustada juhtimispõhimõtete ajakohastamisest. Eelkõige tuleb teha õigeid valikuid ning tulemuslikke otsuseid, et hoida ettevõtte tegevus soovitud kursil.

Keskjuhi arenguprogrammi eesmärgiks on anda vajalik kompetents operatiivseks tegutsemiseks ning tulemuslikuks juhtimiseks nii tänastes kui ka tulevikutingimustes.

Arenguprogramm koosneb neljast põhjalikust õppepäevast.

Arenguprogrammi läbinu:

  • mõistab tööprotsesside optimeerimise ning ressursi raiskamise vähendamise põhimõtteid;
  • saab vajalikud teadmised kaugtöö juhtimise täieliku potentsiaali kasutamiseks;
  • tunneb erinevate isiksusetüüpide juhtimise võimalusi;
  • pühendub enese juhtimise arendamisele, mille abil võib kujundada uue juhtimisstiili ka teistele;
  • edastab negatiivseid sõnumeid positiivses võtmes ning suudab juhtida konflikte;
  • teab kuidas tõhustada otsustusprotsesse;
  • oskab juhtida juhtimatuid inimesi.

Aktiivõppe kogumaht 28 AT.

 

Programm

17.03.2021

1. ÕPPEPÄEV

Tööprotsesside optimeerimine ning ressursi raiskamise pidev parendamine

Praktiline teadus protsesside käitumisest juhtidele:

  • Operatsiooniliste puhvrite tüübid ehk keegi/miski alati ootab.
  • Kingmani seadus ehk variatsiooni, läbimisaja ja protsesside hõivatuse omavaheline seos.
  • Little'i seadus ehk läbilaskevõime, tööde hulga ja läbimisaja omavaheline dünaamika.
  • Näiteid, kuidas maailma edukamad ettevõtted protsesside juhtimise teadust enda kasuks rakendavad.
  • Strateegilised valikud protsesside täiustamisel, et saavutada kõrge kasumlikkus.
  • Tarnekindluse või teenustaseme tagamise peamised põhimõtted.
  • Tüüpilised tehnikad ja meetodid protsessides raiskamiste vähendamiseks.

31.03.2021

2. ÕPPEPÄEV

Kuidas kasutada kaugtöö juhtimises täielikku potentsiaali?

Kaugtööst on saanud uus normaalsus ning ettevõtetel tuleb sellega kohaneda, et püsida elus ja olla konkurentsivõimeline. Samas on kaugtöös ka väga palju kasutamata võimalusi, mis võivad aidata hoopis kulusid säästa ning töötajate produktiivsust tõsta.

  • Mida tähendab töötaja potentsiaal ja kuidas seda ära tunda?
  • Millised on võtmetegevused ja hoiakud kaugtöös juhi ja töötaja jaoks?
  • Kuidas aidata hoida töötajat järjekindlalt rajal ja oma potentsiaali realiseerimas?

Kuidas tõhustada otsustusprotsesse?

  • Kuidas me üldse ära tunneme, et tegeleme parasjagu just otsustamisega?
  • Loomulik ja analüütiline otsustamine – mis ja milleks?
  • Otsustuse integreerimine juhtimisfunktsioonide tervikpilti – mis toimub enne ja pärast otsustamist?
  • Mis on otsuse sügavus ja kuidas seda määratleda / juhtida?
  • Tõhusat otsustamist toetavad mõttemudelid ja nende rakendamine

14.04.2021

3. ÕPPEPÄEV

Erinevate isiksusetüüpide juhtimine tänapäeval. Kuidas juhtida juhtimatuid?

Ettevõtte tulemuslikkuse tagamiseks ei piisa enam klassikalisest töökorraldusest ja klassikaliste juhtimisvõtete rakendamisest. Mida mitmekesisem on meeskond, seda rikkalikum peab olema juhtide juhtimisrepertuaar. Juhtidelt oodatakse paindlikkust, mis võimaldaks juhtimist kohandada erinevatele situatsioonidele ja töötajatele. Mõistmaks väljakutseid, mida töötamine erinäoliste töötajatega tähendab, keskendume õppepäeval järgmistele teemadele:

  • Juhi enda hoiakud ja arusaamised juhtimisest.
  • Juhi oskused erinevate töötajate motiveerimisel ja nende potentsiaali arendamisel.
  • Erinevate töötajate tüüpide omadused ja käitumismustrid.
  • Koostööle orienteeritud töökeskkonna loomine.
  • Talentide äratundmine ja rakendamine.
  • „Raskete“ töötajate kaasamise võimalused.

Hästi toimiv infoliikumine ning praktiline toimetulek kriisisituatsioonis

  • Aune Past

    Aune Past

    EPRA kommunikatsiooni konkursil sisekommunikatsiooni strateegia loomise eest eriauhinna saanud praktik ja koolitaja, sisekomunikatsiooni käsiraamtu “Too oma meeskond ühte paati” autor

  • Analüüsime kaasaegsele väärtuspõhisele juhtimisele omaseid kommunikatsiooni ja koostöö oskusi ning võrdleme iseenda oskusi ning oskuste arendamise vajadusi.
  • Kriisikommunikatsioon - mis on risk ja mis on kriis?
  • Määratleme ja arendame enda kui juhi persoonibrändi. Tähendus ei ole sõnades vaid inimestes.
  • Enda kui juhi ja organisatsiooni eesmärkide oskuslik saavutamine kommunikatsiooni kaudu.

28.04.2021

4. ÕPPEPÄEV

Milline on tööriistakast paremaks juhiks saamisel?

Kas teadsid, et 95% inimese elust on tingitud harjumustest? Just seetõttu pidurdub ajapikku ka parimate juhtide ja nende meeskondade areng. Võimust võtavad korduvad probleemid ja jäigad hoiakud - inimeste väljakujunenud isiklikud käitumismustrid. Õppepäev keskendub enese juhtimise arendamisele, mille abil võib kujundada uue juhtimisstiili ka teistele

  • Kas ma pean leppima sellega, kes ma täna olen?
  • Millal ja kuidas kaotame enda juhtimisvõime? Miks see nii läheb?
  • Millised on inimese erinevad "tasandid" enesejuhtimise vaates?
  • Milline on iga inimese tegelik potentsiaal ja kuidas selle suunas liikuda?
  • Kas ja kui palju me suudame oma meeskonda muuta?
  • Kuidas vältida otsustamisvigu?
  • Millised on tööriistad, millega saada juhtimises paremaks?

Negatiivse sõnumi edastamine positiivses võtmes ja konfliktide oskuslik juhtimine

  • Jaanus Kangur

    Jaanus Kangur

    koolitaja (parim koolitaja 2019) ja Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud

  • Mis teeb sõnumi negatiivseks? Kas (ainult) sisu või ka viis, kuidas sõnumit edastatakse? Kui sisu ei saa muuta, kuidas muuta negatiivse sõnumi edastamise viisi nii et see ei tekita asjatut vastuseisu või viha?
  • Millised on need emotsionaalsed vajadused, mille rahuldamata jätmine tekitab kindlasti pinget, vastuseisu ja viha? Kuidas neid vajadusi suhtlemistehniliselt rahuldada nii, et meie sisemine "loom" ei ärritu ning nõnda saame ennetada konfliktide tekkimist?
  • Milline on kiire ja tõhus konfliktide lahendamise mudel?
  • Mida on kasulik teada inimese emotsionaalsest olemusest selleks, et konflikte ennetada? Kuidas suurendada inimestes, kellega suhtleme turvatunnet ning selleläbi ennetada konfliktide tekkimist?
  • Kuidas maandada sisemisi pingeid, mis tekivad konfliktsetes situatsioonides ning seeläbi säilitada suurem võimekus ennetada ja lahendada konflikte?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Salvestatud
Lektorite arv:
7
Sihtrühm:
Oodatud on era- ja avaliku sektori keskjuhid või väikeettevõtte tippjuhid, kes soovivad panustada enda ning seeläbi alluvate ja organisatsiooni kui terviku arendamisesse; teised teemadest huvitatud
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 28 AT. Interaktiivne loeng. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Kui Te ei jää teenusega rahule, siis palume tellimusest taganemiseks 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist esitada EKKK-le e-kirja teel (info@eestikonverentsikeskus.ee) põhjendusega taotlus, kuhu märgite lisaks Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovite taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Ragne Talv
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.