Üldinfo

Koolitus toimus:
30.04.2020
Kestvus:
6 AT
Hind: Liitu sooduspakkumistega
109 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind 79€ + km

Salvestatud koolituse video ostu korral on võimalik seda järele vaadata seitse päeva alates lingi saamise hetkest. Link saadetakse peale arve tasumist.

Juhtidel on kasulik mõista, et päeva lõpuks ei tööta keegi ettevõtte hüvanguks, vaid kõik töötavad iseenda heaolu nimel. Inimene otsib töökeskkonda, mis loob võimaluse eneseteostuseks ja ka iseenda vajaduste täitmiseks. Kui juhid ei suuda ootustele vastavaid võimalusi luua, ei panustata olemasolevasse töösse maksimaalselt ning otsitakse väljakutseid mujalt.

Seega on juhil kanda suur rollluua töökeskkond, mis toetaks parimal moel indiviidi arengut ning seeläbi kasvatab ka organisatsiooni tulemuslikkust.

Kuidas aga liikuda uude juhtimiskultuuri, mis võimaldab kasutada töötajate maksimaalset potentsiaali? Kuidas uued juhtimistehnikad järk-järgult ettevõtte kultuuri juurutada ning kuidas luua toimiv kahepoolne suhtlussüsteem?

Konverentsil osalejad saavad tööriistad iseenda arendamiseks, et muutunud juhtimiskultuuris olla edukas eestvedaja ja inspireerija ning muudatuste kiire ning valutu elluviija.

Programm

Kuidas proaktiivse juhtimise kaudu muuta reaktiivsed töötajad proaktiivseteks?

  • Kaido Pajumaa

    Kaido Pajumaa

    “Parim koolitaja 2016“ ja “Parim koolitaja 2017” tiitli pälvinud Motivaator.ee meeskonna – ja juhtimiskoolitaja

  • Tulemustele orienteeritud vs inimestele orienteeritud juhtimine
  • Kolm juhtimise põlvkonda ehk bossid, reaaktiivsed juhid ning proaktiivsed juhid
  • "Pime" juht kui reaktiivsete töötajate katalüsaator ja "tunnustav" juht kui proaktiivsete töötajate katalüsaator
  • Proaktiivse juhi tööriistakast ehk "Kust alustada?"

Võimustamisega alluvatele väe andmine

  • Marika Raiski

    Marika Raiski

    Elisa Eesti suhtekorralduse valdkonna juht alates aastast 2008

Tänapäeva organisatsioonides ei toimi enam juhtimine, kus juht otsustab kõik. Maailm on kiirelt muutuv, peale tulevad üha uued tehnoloogilised murrangud ja välja mõeldakse konkureerivaid ärilahendusi. See omakorda on muutnud keerukaks otsuste vastu võtmise tsentraalselt. Kaasaegses juhtimises sünnivad otsused muutustele võimalikult lähedal ehk seal, kus on kompetentsid. Pealegi ei soovi ka peale kasvavad põlvkonnad endale juhte, kes juhivad nn käsutavas stiilis.

Liidriks kujunemine - karismaatiline juhtimine

Organisatsioonid vajavad juhte, kes suudavad oma visioone realiseedrida, töötajaid innustada ja hoida. Meile meeldivad karismaatilised juhid, kellel on suurepärane suhtlemisoskus, mis aitab hoida motivatsiooni rasketel aegadel ja kindlat sihti pöördelistel aegadel. See tekitab juhile vajaduse pidevalt arendada nii oma loomuomadusi kui käitumisoskusi, et olla hea liider ja mitte ainult rasketel-pöördelistel aegadel vaid iga päev. Mis iseloomustab head liidrit ja millised on sobilikud käitumisoskused? Mil määral on need arendatavad ja õpitavad?

Kuidas muutused targalt inimesteni viia?

  • Miks muutuste elluviimisel tuleb infot edastada süsteemselt - õigesti doseerides ning alustades õigetest inimestest?
  • Tööõhina tekitamine läbi strateegiliste muutuste
  • Mis on muutuste elluviimisel "kommiks"?

Kaugtööga seotud kontrollist loobumise hind

  • Milline on suureneva kaugtöötajate osakaalu mõju ettevõtte kultuurile
  • Kuidas olla kursis kaugtöötaja rahuloluga?
  • Kas kaugtöötaja produktiivsusega seotud hirmud on põhjendatud?
  • Mis saab siis kui töötajad on erinevates ajavööndites

Kuidas luua usalduslikku koostöösuhet ja töökeskkonda?

  • Tegele oma inimestega iga päev. Kasvata nende õnnetunnet
  • Ka väikesed teod loevad, et ehitada meeskonda ja et iga liige tunneks end oma organisatsioonis seotuna
  • Palk on talendile hügieenifaktor, mitte motivaator, sama nagu arvuti ja tool
  • Usalda ja anna vastutus. Töötajal peab olema võimalus kogeda eduelamust ja ka põrumist
  • Kui töötaja saab olla tema ise ja teha asja, mis talle päriselt korda läheb, siis mingis mõttes ta samastub oma tegevusega – see ongi tema – ja ta tahab sealjuures anda endast parima

Juhi „enesekehtestamine“ uutmoodi juhtimiskeskkonnas

  • Mihkel Tammo

    Mihkel Tammo

    Juhtimisnõustaja, TalTechi strateegia nõukoja liige

Ettevõtteid tuleb juhtida nii, et nende pikaajaline eksistents oleks tagatud, mitte et maksimeerida lühiajalist finantsilist kasumlikkust. Juhi enesekehtestamine hakkab sellest arusaamisest pihta. Kui juht annab inimestele selle, miks see ettevõte üleüldse eksisteerib ja strateegilised eesmärgid siis enesekehtestamine käib paradoksaalselt seeläbi, et anda võimalikult vabad käed inimestele nende plaanide elluviimiseks ja õiges suunas liikumiseks.

Juhtimine kui ameerika mäed

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Salvestatud
Lektorite arv:
9
Sihtrühm:
Ettevõtete juhid, tegevjuhid, keskastmejuhid, personalijuhid, personalispetsialistid ning kõik teised teemast huvitatud isikud
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on täitnud kõiki õppekava läbimise nõudeid. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Kui Te ei jää teenusega rahule, siis palume tellimusest taganemiseks 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist esitada EKKK-le e-kirja teel (info@eestikonverentsikeskus.ee) põhjendusega taotlus, kuhu märgite lisaks Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovite taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Mari Teppo, sündmuste produtsent