Üldinfo

Koolitus toimus:
27.05.2020
Kestvus:
4 AT
Hind: Liitu sooduspakkumistega
79 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind 49€ + km

Salvestatud koolituse video ostu korral on võimalik seda järele vaadata seitse päeva alates lingi saamise hetkest. Link saadetakse peale arve tasumist.

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?

Koolituse eesmärk on jagada tõhusaid juhiseid olukorraks, kui Sinu suhtluspartneriks on ärritunud isik. Kust nad tulevad ja miks nad käituvad nii, et meil on raske oma tööd hästi edasi teha? Kuidas nendega toime tulla ja milliseid taktikaid kasutada? Negatiivselt meelestatud inimesed panevad proovile Sinu suhtlemisoskuse. Kuidas jääda sellistes olukordades professionaalseks?

Koolituse läbinu teab, kuidas kohelda negatiivselt meelestatud inimesi nii, et see pakuks parajalt põnevat pinget ja tõstaks enesetunnet. Samuti teab, kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi.

Praktilisi selgitusi jagab psühholoog ja suhtlemistreener Anu Virovere.

Programm

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?

  • Anu Virovere

    Anu Virovere

    Anu Virovere PhD, psühholoog ja suhtlemistreener

  • Teenindame üha keerulisemaid inimesi, kuidas tulla toime negatiivselt häälestatud inimesega?
  • Kuidas ärevate, ärritunud, kaeblevate või agressiivsete inimeste ja pinges kolleegide meeleolust mitte nakatuda?
  • Kuidas peegeldada tagasi seda, mille klient/kolleeg on suhtlusesse kaasa võtnud?
  • Kas positiivsete ootuste sõnastamine aitab pooltel lahkarvamusi sisaldavad kõnelused rahumeelselt lõpule viia?
  • Kuidas luua positiivset suhtluskeskkonda?
  • Mis on hea suhtlemisoskuse eeldused?
  • Millised on töö iseloomust tulenevad paratamatud pingeolukorrad?
  • Kuidas enesehinnang mõjustab meie käitumist ja suhtumist inimestesse?
  • Kuidas kliendi/kolleegi emotsionaalsed väljaütlemised positiivseteks sõnumiteks ümber sõnastada?
  • Millised suhtumised ja tegevused võimaldavad olla positiivselt häälestatud?
  • Kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Salvestatud
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Ettevõtte ja asutuse juhid, keskastmejuhid, personalitöötajad, meditsiinitöötajad ning kõik teised teemast huvitatud.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng auditooriumi kaasatus.

Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega

Loobumistingimused:

Kui Te ei jää teenusega rahule, siis palume tellimusest taganemiseks 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist esitada EKKK-le e-kirja teel (info@eestikonverentsikeskus.ee) põhjendusega taotlus, kuhu märgite lisaks Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovite taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Veronika Nuutmann, sündmuste peaprodutsent