Üldinfo

Koolitus toimus:
17.09.2020
Kestvus:
4 AT
Hind: Liitu sooduspakkumistega
179 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind 139€ + km

Salvestatud koolituse video ostu korral on võimalik seda järele vaadata seitse päeva alates lingi saamise hetkest. Link saadetakse peale arve tasumist.

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?

Enda usutavuse ja mõjuvõimu suurendamiseks, inimeste kallutamiseks ning konkurendi mahategemiseks kasutatakse sageli demagoogiavõtteid ja manipulatsiooni.

Kuidas kollektiivis manipulaatoreid ära tunda ning ennast nende mõju eest kaitsta? Kuidas jääda ise vestluse mõjustajaks olles vastamisi demagoogiga?

Koolituse eesmärk on anda teadmised manipulatsiooni ja demagoogia võtete kohta, et õppida seda kasutavat inimest ning tema taotlusi läbi nägema. Lisaks saab teadmised, kuidas kujundada oskust olla veenev ja innustav.

Praktilisi nõuandeid jagab Liina Randmann PhD  – Tallinna Tehnikaülikooli tööpsühholoog ning personalijuhtimise programmijuht.

Koolituse käigus saavad osalejad hinnata enda kalduvust manipuleerida ja mõjusa veenmise oskuse taset.

Programm

Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?

  •  "Kontori poliitika" olemus ja tunnusjooned
  • Sisegrupid ja välisgrupid
  • Sagedasemad manipulatsioonivõtted
  • Manipulaatorile omased käitumisjooned ja isiksusejooned
  • Põhjused, miks inimesed hakkavad teisi ära kasutama
  • Manipulaatorite sihtrühmad
  • Omadused, mis muudavad inimesed haavatavateks
  • Demagoogia võtted, mida kasutatakse enda usustavuse ja mõjuvõimu suurendamiseks
  • Variautoritaarsuse olemus ja avaldumisvormid
  • Positiivse ja konstruktiivse vastasmõju olemus, tunnused ja tingimused
  • Positiivne sõltuvussuhe
  • Omadused ja käitumisjooned, mis on vajalikud teiste innustamiseks ja suunamiseks
  • Mõjus veenmine ja enesekehtestamise oskus
  • Mulje kujundamise strateegiad

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Salvestatud
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Juhid, tegevjuhid, personalijuhid, kommunikatsioonijuhid, keskastmejuhid, ettevõtjad ning teised teemast huvitatud isikud.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng, auditooriumi kaasatus. Koolituse teoreetilist osa ilmestavad praktilised näited ja nende analüüs. Koolituse tulemusi hinnatakse aruteluse käigus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Kui Te ei jää teenusega rahule, siis palume tellimusest taganemiseks 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist esitada EKKK-le e-kirja teel (info@eestikonverentsikeskus.ee) põhjendusega taotlus, kuhu märgite lisaks Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovite taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Mari Teppo, sündmuste produtsent