Miks kliendid teie teenuseid kasutavad? Kas teil on suurepärane kvaliteet? Fantastilised teenused? Hea hind ja sõbralik teenindus? Kindlasti on teil kõik eelpool nimetatu, kuid sama väidavad ka teie konkurendid. Kvaliteet teeninduses on tänapäeval standard.
Teenusedisain loob lisaväärtust lähtudes kliendi vajadustest ja ootustest, eristades teie kliendi kogemuse konkurentide omast. Arvasid, et teenusedisain on pelgalt visuaal – koduleht ja pastakas? Tegelikult on see palju enamat.
Kulda väärt teadmisi jagab Rauno Pello, kes on rahvusvahelise teenusedisaini- ja brändingu agentuuri Brand Manual strateeg. Brand Manuali abil sai raamatupoest Apollo meelelahutuskeskus, mille tulemusena kasvas Apollo püsiklientide arv 200% ning kliendi ja ettevõtte vaheline kommunikatsioon 300%.
Koolituse eesmärk on jagada praktilisi nõuandeid teenusedisainist ja kasutajakesksest lähenemisest ettevõtlusele ning brändingule. Saada juhiseid teenusedisaini rakendamiseks ning praktiseerida kohapeal teenusedisaini tööriistu.
Koolituse läbinu teab, millal teenusedisaini oma ettevõtte peal rakendada ning omab ülevaadet erinevatest tööriistadest.