Üldinfo

Toimumise kuupäev:
28.05.2019
Registreerimise lõpp:
26.05.2019
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
269 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib kuni 26. maini soodushind 179€ + km

Tootearendus võib olla uue toote ja teenuse loomine või muudatuste tegemine olemasolevas tootes. Eduka arenduse taga on hästi toimiv meeskond, täpne eeltöö, õige turu- ja finantsanalüüs ning head koostööpartnerid. Tihti mängivad siin olulist rolli aeg, finantsid ja inimressursid. Kindlasti peab olema valmis ka tegutsema siis, kui kõik ei lähe kohe soovipäraselt. Millised on tänases tootearenduses targad lahendused?

Konverentsi eesmärk on näidata, mis peab kindlasti kaasas käima kaasaegse tootearendusega. Räägime toimivast koostööst erinevate partnerite vahel parima tulemuse saamiseks, kuidas läbi tarkade lahenduste ja teadliku tegevuse konkurentsis püsida ning kuidas õige planeerimisega ennetada ootamatusi.

Konverentsil osaleja saab väärtusliku info ja praktilised õpetused teiste kogemustest targaks tootearenduseks, nõuanded protsessi ülesehitamiseks ja läbiviimiseks, ülevaate trendidest mis valitsevad nii Eestis kui ka väljaspool.

Advertisement banner

Programm

09:15 - 09:55

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

09.55 - 10.00 Konverentsi avamine
Sulev Senkel
protsesside juhtimise ekspert, konverentsi päevajuht

10:00 - 10:30

Kuidas leida õige strateegia uue toote või teenuse turule tulekuks? Tootearenduse trendid

  • Tootearenduse tänapäev
  • Sinu vajadus müüa ei pane kedagi ostma, kuid mis siiski paneb ostma?
  • Kasutajakeskne maailmavaade
  • Bränd ei ole see, mida sina enda kohta räägid

10:30 - 11:00

Kuidas viia projekt edukalt ellu piiratud (aja)ressursiga?

  • Iga projekti alustalaks on kandev idee
  • Idee teostamiseks vajad head projekti
  • Hea projekti elluviimise eelduseks on tugev projektijuhtimine

11:00 - 11:30

Strateegia versus taktika

  • Roone Roost

    Roone Roost

    Eesti luksuskosmeetika firma Vestige Verdant, asutaja ja tegevjuht

  • Ettevõtte psühholoogia ja juhi vaimne tervis mõjutavad tervet tootearenduse protsessi
  • Oluline on suund. Mida teha tahetakse, mis on eesmärgid?
  • Õigete küsimuste tuvastamine
  • Plaan
  • Toodete/teenuste arendamine - ennakuga laskmine
  • Ajastamine
  • Keda kaasata? Kes otsustab? Kes vastutab?
  • Mida teha mustade luikedega?
  • Kuidas arengut rahastada? Millega tasub arvestada?
  • Orientiiride olulisusest

11:30 - 12:00

Innovaatiline tootearendus. Kuidas teha edukalt koostööd ettevõtte ja teadusasutuse vahel?

  • Johannes Mossov

    Johannes Mossov

    Silberauto ja TalTech Iseauto projekti juht / AuVe Tech tegevjuht

  • Miks tasub mõelda tavapärasest kaugemale ja põhitegevusest erinevalt?
  • Millist eeltööd selline lahendus eeldab?
  • Kuidas sünnib uue toote visioon ja võimalik kasutusala?
  • Miks kaasata tootearendusse teadusasutus? Mis on selle eelised ja mis nõrgad kohad?
  • Kas ettevõttel ja teadlastel on üksteise eesmärkidest raske aru saada? Kuidas valida ja juhtida sellist meeskonda?
  • Palju see kõik maksab ja kas see tasub ära?
  • Koostöös teadusasutusega saab targalt ressursse kasutada ja arendada maksimaalselt täpselt
  • Kas selline koostöö loob uued turud ja tarbijad?
  • Kuidas jõuda 100% etteantud ajaressursiga?
  • Kuidas viia vigade esinemine miinimumini, kuidas neid ennetada?
  • Kuhu edasi? Milline on tootearenduse tulevik?
  • Mõelda suurelt, tegutseda tulevikus

12:00 - 13:00

Lõunapaus

13:00 - 13:30

Kuidas arendada toodet võõra turu jaoks eristudes konkurentidest?

  • Kuidas eristuda konkurentidest - milline peab olema eeltöö ja meeskond
  • Maja tootmine ja arendamine on väga kallis tegevus. Vigu ei saa lubada. Kuidas sünnivad tootearenguks otsused, keda meeskonda kaasatakse, kuidas prognoositakse tulemit, kuidas viiakse võimalikud vead miinimumini (ehk riskiplaneerimine), kuidas katsetatakse toote arendamise õigsust enne kui kallis toode päriselt tootmisse läheb
  • Kuidas valitakse uued turud? Milline eeltöö sellega kaasas käib? Keda meeskonda arvatakse? Palju see kõik maksab? Millised on ohukohad?
  • Kuidas saada informatsiooni lõppkliendi soovide kohta?
  • Kuidas leida partnereid (nii Eestis kui väljastpoolt) ja kas neid kaasata tootearendusse?
  • Kas kaasata terviklahenduse valmimisse ka inimesi teistest valdkondadest?

13:30 - 14:00

Kuidas ressursiteadlikult kiiresti areneda ja kasvada?

  • Kristel Lankots

    Kristel Lankots

    Eesti šokolaaditootja Chocokoo, asutaja ja peašokolaadimeister

  • Miks on vaja kaasata spetsialiste (turundus, tootearendus), eriti kui tegemist ei ole tuttava tegevusvaldkonnaga?
  • Miks on visiooni olemasolu oma ettevõttest, oma toodetest ja klientidest tähtis?
  • Kuidas ettevõtte kasvades realiseerida vajadust tootevalikut pidevalt täiendada?
  • Kui oluline on tegelikult õige inimressursi leidmine?
  • Pakendi ja targa brändingu olulisus algusest peale
  • Kuidas leida inspiratsiooni tootearenguks?
  • Kliendi koolitamine ja harjutamine uue tootega
  • Kas erinevad märgised annavad turul eelise?

14:00 - 14:30

Kas Eestis saab luua rahvusvaheliselt konkurentsivõimelisi tooteid?

  • Meeskonnatöö ja selle tulemused
  • Millest lähtuda uut toodet luues?
  • Kuidas töötada välja toodet või tootesarja?
  • Milline on tootearenduse tiimi tööprotsess ja selle juhtimine?
  • Disainjuhtimine ja disainmõtlemine – mida see tähendab?

14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 15:30

Kuidas edukalt konkureerida rahvusvaheliste suurfirmade tootearendusega?

  • Visiooni määratlemine kui tootearenduse alustala
  • Tootearenduse protsess - mida? kellele? kuidas?
  • Kuidas teostada tootearendust rahvusvahelises konkurentsis kui välismaistel suurtootjatel on üle riikide ulatuv tootearendus
  • Nüüdisaegse tootmise ühendamine tulevikku vaatava tootearendusega
  • Meeskond ja koostöövõrgustik - olulisem kui arvata võib

15:30 - 16:00

Kuidas koguda turu tagasisidet enne tootearendusega alustamist?

  • Raamistiku loomine ettevõttes uute ärisuundade toetamiseks
  • Tooteideede valideerimise võimalused B2B ettevõttes
  • Koostöö kliendiga sobiliku toote ehitamisel

16:00 - 16:15

Millised on kõige olulisemad aspektid tootearenduse protsessis ning mis tuleb läbida enne toote jõudmist tarbijani? Soovitused ja päeva kokkuvõte

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
9
Sihtrühm:
ettevõtete juhid, arendusjuhid, tootejuhid, disainerid, turundusjuhid, projektijuhid ning kõik teised kes on kaasatud tootearenduse protsessi
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 8 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, näited reaalsest elust.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 7.05.2019; 50% maksumusest ajavahemikus 8. – 21.05.2019. Kui loobutakse hiljem kui 21.05.2019,  osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Reelika Andresson-Kesa, produtsent
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi