Üldinfo

Toimumise kuupäev:
24.09.2015
Registreerimise lõpp:
30.08.2015
Asukoht:
Erinevate Tubade Klubi (Telliskivi 60A, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
178 € + km

Turundusfoorum on ellu kutsustud infovahetuse eesmärgil turundajalt-turundajale!

Mis on muutunud kõige enam kasutatavates turunduskanalites ning millised turundusmeetodid end enam ära ei tasu? Kuidas paista silma konkurentiderohkel turul? Kuidas edukalt turundada väikese eelarvega? Millal on aeg ettevõtte brändi uuendada?

Nendele ja mitmetele teistele aktuaalsetele küsimustele saate vastuse Turundusfoorumil, kus oma kogemusi ja mõtteid erinevatel aktuaalsetel teemadel jagavad Eesti turundusspetsialistid. Turundusfoorumil on osalejatel võimalik kaasa rääkida ning koos innovaatiliste turundusideedeni jõuda.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 10:05

Konverentsi avamine

Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor

10:05 - 10:15

Uued turundusvõtted

Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor

10:15 - 10:30

Ajurünnak

Palume kõigil laudkondadel panna kirja kolm uuenduslikku turundusideed, mida hiljem analüüsib päevajuht ning toob välja turunduse uued suunad.

10:30 - 11:15

Tuntud inimeste kaasamine toote või teenuse turundamisel

Tiina Lindam Lauri Lainjärv Kaidi Laev

Tiina Lindam
Medemis Eesti
turundusjuht

Lauri Lainjärv
Bliss Est
turundusjuht
Kaidi Laev
Denim Dream
turundusjuht

11:15 - 11:25

Kokkuvõte ajurünnakult kogutud ideedest ja mõtetest

Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor

11:25 - 12:05

Kas klassikaline PR on surnud?

 Helena Peterson  Anna Elisabeth Vaher
Helena Peterson
PR Strategies,
partner ja vanemkonsultant
Anna Elisabeth Kaljuvee
Lindex Eesti Press Officer &
Showroom manager ja blogija
  • Mis on klassikaline PR, kas kuuldused selle surmast vastavad tõele või on PR kohandunud uue inforuumiga?
  • Kas muutunud on auditoorium, meedia või organisatsioonide endi ootused?
  • Kas see tähendab varasemast suuremat või väiksemat PR-eelarvet?
  • Kas ebatraditsiooniline lähenemine suurendab uudise mõju ja kuidas seda mõõta?
  • Millised näited meilt ja mujalt kinnitavad klassikalise PR-i jätkuvat õitsengut või hääbumist?

12:05 - 13:00

Lõuna

13:00 - 13:45

Eesti toote turundamine Euroopas. Praktilisi nõuandeid ja kogemusi

Janek Kalbin
HKScan, lähiriikide turgude VP

13:45 - 14:30

Brändi taaselustamine

Harles Tomberg
Elisa Eesti AS
turundusjuht
Marika Raiski
Elisa Eesti AS
suhtekorraldusjuht
  • Kas ja mis põhjustel vajab bränd uuendamist?
  • Millised märgid viitavad sellele, et brändi tuleb taaselustada?
  • Kas brändil on kindel eluaeg?
  • Pigem palju väikeseid muudatusi või üks suur ümbertegemine?

14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 15:30

Väike eelarve versus suured plaanid

Peeter Kruusvall
Meediaportaal, konsultant

15:30 - 15:50

Mis muutub turunduses järgneva 5 aasta jooksul?

  • Andres Kuusik

    Andres Kuusik

    TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht

Andres Kuusik
TÜ Majandusteaduskond, turunduse õppetooli juht

15:50 - 16:20

Paneeldiskussioon: Mis muutub turunduses järgneva 5 aasta jooksul?

Anne Tääkre Antti Adur Tõnu Kõva

Anne Tääkre
Kalev AS
turundusdirektor

Antti Adur
Sportland Eesti
turundusjuhtTõnu Kõva
Age McCann
strateegiajuht

16:20 - 16:30

Päeva lõpetamine

Krista Kalbin
Valio Eesti, turundus- ja tootearendusdirektor

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Seminar
Lektorite arv:
13
Sihtrühm:
Turundusjuhid ja –spetsialistid, ettevõtete juhid ja kõik tööalaselt turundusega tegelevad inimesed
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 02.09.2015; 50% maksumusest ajavahemikus 03.09 – 16.09.2015. Kui loobutakse hiljem kui 17.09.2015 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.
Projektijuht:
Eneken Viks, konverentsi projektijuht
Toitlustus:
Jah