• Kaarel Mikkin

    Kaarel Mikkin

    ekspert ja koolitaja

Rahvusvahelise teenusdisaini ja brändinguga tegeleva ettevõte Brand Manual üks asutaja. Kaarel Mikkin on pikaajaline kogemus turunduses ja kommunikatsioonis, ent viimase 10. aasta keskmes on suurettevõtete teenuse-, toote- ja brändikontseptsioonide arendamine koostöös ettevõtete juhtide ja omanikega. Tema igapäevatöö Brand Manualis on toodete ja teenuste arusaadavaks ja kasutajakeskseks muutmine, et suurendada tublide ettevõtete konkurentsi- ja ekspordivõimet. Samuti ka tööandja bränding, et paremini kaasata olemasolevaid töötajaid ning meelitada juurde uusi talente. Teenusedisainerina kaasab Kaarel protsessi ka ettevõtte töötajaid, kliente, lõppkasutajaid, sest parema kasutajakogemuse kujundamine on iga äri ja iga tema töötaja eesmärk. Brand Manuali disainerite tiim aitab uutele toodetele, teenustele ja brändidele vajadusel ka nime ja visuaalse väljundi luua – on selleks siis uus identiteet, müügiesitlus, pakend, navigatsioonilahendus või koduleht. Kaarel on aktiivne mentor, koolitaja ja disainijuht teenusedisaini, brändingu ja tootearenduse alal. Tema klientideks Brand Manualis on jae-, teenuse- ning erinevad tootmisettevõtted metalli- ja puidutööstusest tekstiili, finants, ja toidutoodeteni. Kaarel on andnud oma panuse uute toodete ja kontseptsioonide loomisel järgmistele ettevõtetele: Respo, Wendre, Sami, Saarioinen, Apollo, R-Kiosk, Insly, SEB, Prisma, R-kiosk, Apotheka, Epiim, Solbritt, Standard, Barrus, Tallink, Framm jne.

Tagasi eelmisesse vaatesse

Veel samalt esinejalt