Üldinfo

Toimumise kuupäev:
21.05.2015
Registreerimise lõpp:
19.05.2015
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
168 € + km

Brändiarenduse eesmärk on müüki lihtsustada, stabiliseerida ning kindlustada.

Internet on võimsaim otseturustuskanal, eriti siis, kui müüki toetab tugev bränd.

Koolituse eesmärk on anda osalejatele praktilised tööriistad selleks, kuidas luua läbi interneti tugev bränd nii, et see aitaks oluliselt suurenda ettevõtte müügitulemusi.

Praktilise koolituse viib läbi Remy Konimois, kes on äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR. Tema igapäevatööks on organisatsiooni teenusprotsesside innovatsioon; tulevikujuhtimine ja brändiarendus.

Viimase 10 aasta jooksul on ta töötanud turunduse ja müügi valdkonnas nii Eestis kui USAs. On aidanud arendada paljusid kodumaiseid ning rahvusvahelisi brände nii era- kui ärikliendi suunal: Go Travel, Elisa, Kalev, Honda, SEB Pank, Viru Keskus, Coca-Cola, Sampo Life, Caparol, Absolut, Courvoisier, FIAT, KUMU, Olerex, EMT, TTP, Statoil, Sangar, Reformierakond, Riigikontroll, BDG, Sportland, Ektaco jpt.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 12:00

Kuidas luua läbi interneti tugev bränd?

  • Remy Konimois

    Remy Konimois

    Digitaalmeedia agentuur DDR, Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR

Remy Konimois
Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR

  • Kuidas käivitada efektiivne suusõnaline "word-of-mouth"  reklaam interneti brändingu abi?
  • Kuidas saavutada väikese turunduseelarvega läbi interneti brändingu erakordseid tulemusi?
  • Kuidas jõuda lühikese ajaga ning samas ka kuluefektiivselt brändingu sõnumitega soovitud sihtrühmani

12:00 - 13:00

Lõuna restoranis Senso

13:00 - 14:30

Koolitus jätkub

Remy Konimois
Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR

  • Kuidas luua edukaid e-kampaaniaid, et ettevõtte bränd tugevalt välja tuleks?
  • Kuidas teha nii, et läbi interneti brändingu kliendi ostu initsiatiiv oluliselt tõuseks?
  • Kuidas aitab interneti bränding kaasa meedia uudiskünnise ületamisele?

14:30 - 14:45

Kohvipaus

14:45 - 16:00

Koolitus jätkub

Remy Konimois
Äri- ja juhtimiskonsultant agentuuris DDR

  • Kuidas interneti brändingu abil toimida nii, et konkurendid ei saa sinu tegevusi ja edu kopeerida ega jäljendada?
  • Kuidas luua läbi  interneti brändingu pikaajalisi kliendisuhteid?
  • Kuidas kasvatada interneti brändingu abil kliendi lojaalsust?

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei