Üldinfo

Toimumise kuupäev:
04.05.2017
Registreerimise lõpp:
02.05.2017
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
209 € + km

Kuidas olla konkurentidest mitme sammu võrra ees? Edu võti peitub teadlikus sisuturunudes ning efektiivsetes müügitekstides.

Sisuturundus ei ole tasulised artiklid uudiseportaalis või bännerreklaamid veebis. See on ettevõtte võimalus pakkuda klientidele lisaväärtust ning siduda neid enda brändiga. Millised on parimad sisuturunduse strateegiad? Kuidas luua häid blogipostitusi ja tekste või kirjutada efektseid müügikirju? Kuidas koostada sellist artiklit või müügikirja, mis köidab klientide tähelepanu ja kutsub lugema?

Seminari eesmärk on anda juhised müügikirjade, blogi ning teiste reklaamtekstide koostamiseks. Samuti saavad osalejad kaasa „tööriistakasti“ edukaks sisuturunduseks.

Seminaripäeva läbinu teab, kuidas kirjutada ja turundada nii, et köita lugejate tähelepanu, leida uusi kliente ning siduda olemasolevaid enda brändiga.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 12:00

Kuidas kirjutada huvitavat blogipostitust, veebitutvustust või müügikirja?

Hea ja huvitav blogipostitus, õigesti koostatud müügikiri või tutvustustekst aitab tihedas konkurentsis tõusta massi hulgast esile ning leida kergemini üles kliendid, kes tunnevad sinu ettevõtte toodete ja tegevuse vastu siirast huvi.

  • Kuidas kirjutada head blogipostitust, veebitutvustust, kirja või müügipakkumist?
  • Blogipostitused ja veebitutvustused: struktuur, keelereeglid ja stiil
  • Tavalise ja huvitava teksti erinevused
  • Kuidas kirjutamist alustada, lugeja huvi üleval hoida, kuidas teksti/kirja lõpetada?
  • Pealkirja "maagia"
  • Näited atraktiivsetest blogipostitustest, artiklitest, müügikirjadest
  • Kuidas klienti ostma/müüma/tellima/vastama kutsuda?
  • Millised on enim levinud vead ja kuidas neid vältida?

12:00 - 13:00

Rikkalik lõunapaus restoranis Senso

13:00 - 14:30

Sisuturundus on tänase päeva turundus!

  • Liina Rukki

    Liina Rukki

    Differize OÜ, sisuturunduse ekspert ja koolitaja

Mis on sisuturundus? Toome erinevaid näiteid sisuturunduse kasutusest ja räägime võimalikest strateegiatest, kuidas vältida hinnavõitlust konkurentidega, pääseda kampaaniate sõltuvusest ning täita sisuturundusega ärieesmärke.

14:30 - 15:00

Hästi toimiv sisuturundus Seesam Insurance AS näitel

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Seminar
Lektorite arv:
3
Sihtrühm:
Turundusjuhid, müügijuhid, kommunikatsioonijuhid, assistendid/sekretärid, ettevõtete juhid ning kõik teised teemast huvitatud.
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 5,5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 19.04.2017; 50% maksumusest ajavahemikul 20.04 – 26.04.2017. Kui loobutakse hiljem kui 26.04.2017 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras
Projektijuht:
Piret Lauk, koolituste ja konverentside projektijuht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.