Üldinfo

Toimumise kuupäev:
30.05.2018
Registreerimise lõpp:
28.05.2018
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
149 € + km

Kuidas võlg kätte saada? Oluline on õige taktika ning suhtlus.

Seminari eesmärk on jagada nõuandeid, kuidas tuleb pöörduda nii era- kui ka ärikliendist võlgniku poole. Milliseid meetodeid kasutades on võimalik võlad klientidelt või koostööpartneritelt kätte saada suhteid rikkumata?

Seminari läbinu teab, mida teha kui võlgnik ei maksa ja milliste taktikate ning suhtlemismeetoditega saab ta tasuma panna. Samuti teab seda, et milliseid kanaleid kasutada ja kui tihti.

Lisaks saavad kõik osalejad paremaks krediidihalduseks Inforegistri täislahenduse 14 päevase tasuta kasutusõiguse.

Seminari viivad läbi Lindorff Eesti sissenõudmisosakonna juht Helena Evert  ning Register OÜ koolitusjuht Egne Teearu.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 11:00

Kuidas suhelda erakliendist võlgnikuga?

  • Kui kallis on võlgu jäämine?
    Millised kulutused kaasnevad ettevõttele?
    Millised kulutused kaasnevad võlgnikule?
  • Kuidas suhelda võlgnikuga?
    Milliste sõnumitega läheneda?
    Milliste tegevustega tulemusi saada?
    Milliseid kanaleid ja kui tihti kasutada?
  • Mida teha kui võlgnik ei maksa?
    Trendid krediidihalduses

11:00 - 12:00

Miks tekivad võlad ning kuidas saada ärikliendist võlgnik tasuma!

  • Millega peame arvestama tegutsedes majandusruumis?
    Eesti ärikeskkonna tänased probleemid
    Miks tekivad võlad ning kuidas neist hoiduda?
  • Võlglased ning nende tüübid
    Mis tüüpi võlglasega on tegemist?
    Kas võlgnikul on tahe probleem likvideerida?
    Maksekokkulepete vajadus ja garantii
  • Võlglase mõjutamine
    Kuidas saada võlgnik tasuma?
    Katteta lubadused ning venitamistaktika - kuidas toimida?
    Millal ja kust paluda abi?
    Viimane õlekõrs - avalikustamine ja selle mõju

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Seminar
Lektorite arv:
2
Sihtrühm:
Ettevõtete juhid, raamatupidajad, müügisekretärid, müügiesindajad ja kliendihaldurid. Samuti kõik, kes tegelevad arvete esitamise, tasumata arvetega, võlgade haldamisega.
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 2,6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 08.05.2018; 50% maksumusest ajavahemikul 09.05– 23.05.2018. Kui loobutakse hiljem kui 23.05.2018 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Maarja Püssim, koolituste ja konverentside projektijuht
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.