Üldinfo

Toimumise kuupäev:
14.11.2012
Registreerimise lõpp:
17.10.2012
Asukoht:
My City Hotel (Vana-Posti 11/13, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
138 € + km

Koolitusel pööratakse tähelepanu erinevate sotsiaalmeedia kanalite turundusvõtetele parima tulemuse saavutamiseks. Näiteks YouTube on keskendunud videotele, Facebook’is on keskseks komponendiks pildid ja kampaaniad, Twitter võimaldab kiirelt infot jagada, blogid on head toote tutvustajad, LinkedIn on professionaalne Facebook.

Kogemusi jagavad internetiturunduse parimad spetsialistid Priit Kallas – Dreamgrow Digital, Marko Saue – Goal Marketing, Reigo Kimmel – VideoTurundus.ee, Diana Taluri – Marketing Sharks, Lauri Veerde – Photopoint.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 10:05

Tervitussõnad päevajuhilt

Priit Kallas
Dreamgrow Digital, ettevõtja-koolitaja

10:05 - 10:45

Kas sotsiaalmeedia sobib nii nätsu kui ka B2B teenuste turundamiseks?

Priit Kallas
Dreamgrow Digital, ettevõtja-koolitaja

  • Millist sisu sotsmeedias edastada?
  • Kuidas oleneb sõnum ostuotsuste osalusmäärast?

10:45 - 11:30

Youtube kui turunduskanal - mida peaksid teadma videokanali loomisest, ettevõtte loo rääkimisest ja selle efektiivsest levitamisest interneti videokeskkondades

Reigo Kimmel
VideoTurundus.ee, ettevõtja, juhataja

YouTube ja Vimeo videokanalid, viraalse leviku orkestreerimine ja otsing

  • kuidas maksimeerida tulemusi?
  • kas Eestis kõige vähem kasutatud turunduskanal?

11:30 - 12:00

Linkedin – millised eelised FB ees? Millistes valdkondades parim meediakanal?

Diana Taluri
Marketing Sharks, tegevjuht

  • LinkedIn kui potentsiaalne ärikontaktide võrgustik
  • LinkedIn on personalijuhi hea abimees
  • Ideaalne sotsiaalmeedia platvorm B2B ettevõtetele

12:00 - 13:00

Lõunapaus

13:00 - 13:30

Tulemusrikas blogiturundus Photopoint´i näitel

Lauri Veerde
Photopoint, blogi peatoimetaja

Miks Photopoint peab blogi?

  • Lood eksperdi kuvandi
  • Suhtled klientide ja potentsiaalsetega
  • Suurendad tuntust
  • Räägid rohkemast, kui ainult oma toodetest ja teenustest
  • Lahendad klientide probleeme
  • Vundament sotsmeedia tegevusteks
  • Eristud konkurentidest
  • Kasvatad külastatavust

13:30 - 14:30

Facebook: Aitab fännide tagaajamisest - keskendume reaalsetele tulemustele!

  • Marko Saue

    Marko Saue

    Goal Marketing, Goal Marketing OÜ, loovjuht

Marko Saue
Goal Marketing, asutaja-juhataja; Turundustegu 2011 Digitaalkategooria võitja, Kuldmuna 2012 Digitaalne reklaam kampaania kategooria võitja, Digitegu 2012 Sotsiaalmeedia kategooria võitja

Tõeline turundus Facebookis algab siis, kui fännibaasi kogumine pole enam esimene eesmärk!

  • Gamification (mängustamine)  turundussõnumite levitamisel
  • crowdsourcing (masside kaasamine) kampaaniavankri ees
  • rakendused, mis teevad inimeste elu kergemaks

14:30 - 15:00

Kas Eestis Twitter toimib? Milleks Twitter sobib

Diana Taluri
Marketing Sharks, tegevjuht

  • Operatiivsuses peitub mõjuvõim!
  • Kas me teame, mida Twitteris jagada ja milliseid tööriistu selleks kasutada?
  • Edulood mujalt maailmast ning kas need sobivad ka Eestisse?

- 16:00

Töötuba: Edulood, disskussioonid, küsimused-vastused, ideede vahetamine ja brainstorm lahendused osalejate probleemidele

Priit Kallas, Dreamgrow
Marko Saue,
Goal Marketing OÜ
Diana Taluri,
Marketing Sharks

16:00 - 16:05

Päeva lõpetamine

Priit Kallas
Dreamgrow Digital, ettevõtja-koolitaja

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Toitlustus:
Ei