Üldinfo

Toimumise kuupäev:
21.04.2021
Registreerimise lõpp:
20.04.2021
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
269 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 14. märtsini 179€ + km

Kahe või enama osaleja puhul ühest ettevõttest on soodushind 159 €+km.

Eesti sekretäri ja juhiabi konverents-mess 2021: Ole tehismõistusest nutikam!

Tänase assistendi tööülesanded nõuavad tihti kiirreageerimist ning pidevat rööprähklemist. Kuidas aga tundub, kui annaks ebameeldiva osa tööst tehismõistusele ning endale jätaks vaid meeldiva loomingulise osa – nagu näiteks tööde koordineerimise, teabehalduse, kolleegide ning klientidega suhtlemise ja võibolla veel midagi mida hing ihkab.

Ületöötamine ja sellest tingitud kurnatus on ühiskonnas heaks kiidetud olukord. Elukiirus näitab, kui väärtuslik, tähtis ja armastatud inimene Sa oled. Kui Sul pole kiire, siis pole Sa justkui keegi. Aeg on muutusteks ning teha tööd nutikamalt!

Tuleviku assistent pole mitte ületöötanud ning kurnatud sekretär ega ka virtuaalassistent vaid kombinatsioon hindamatust inimväärtusest ning lisaväärtust pakkuvast tehismõistusest. Tule naudi pidupäeva koos meiega, tee tehismõistusega koostööd ning säilita tulevikus enda töökoht!

Assistendi ja juhiabi töö on ettevõttes hindamatu väärtusega. 2021. aastal tähistatakse rahvusvahelist administratiivtöötajate päeva 21. aprillil, samal päeval toimub Filmimuuseumis ka käesolev konverents-mess. Messil saab tutvuda mitmete tehisintellektide ja programmidega, mida saate enda töös rakendada.

Konverentsi juhib Jüri Butšakov. Lisaks põnevale ja sisutihedale konverentsile pakub live muusikat armastatud Tanja Mihhailova-Saar ning peohõngulisi toite ja kihisevaid jooke valmistab tipptasemel Tervise Catering. Päeva lõpus loositakse osalejate vahel välja hulk ahvatlevaid elamuskingitusi paljude koostööpartnerite poolt.

Konverents toimub saalis, kuid soovi korral on võimalik osaleda ka veebis otseülekande vahendusel ning küsida reaalajas esinejatelt küsimusi. Hind on mõlemal juhul sama.

Programm

09:00 - 10:00

Registreerimine koos piduliku vastuvõtu ning meeleoluka hommikukontserdiga

10:00 - 10:05

Konverentsipäeva avamine

10:05 - 10:30

Kuidas olla enesekindel igas olukorras?

  • Enesekindlust testitakse tihti ohuolukorras. Mis asi on kiusamine töökeskkonnas? Nõmedad kommentaarid, mis maskeeritakse "naljaks".
  • Ära võta kriitikat inimeselt, kelle juurde sa ei läheks nõu küsima. Sind ei kritiseeri kunagi inimene, kes teeb sinust rohkem.
  • Sotsiaalse etiketi tundmine enesekindluse tõstmiseks.
  • Õige riietuse ja hea esmamulje loomine ehk alateadlikkuse mäng enesekindla kuvandi kujundamisel
  • Tea oma väärtust. Tõelise enesekindluse jaoks ümbritse end meeldivate ja inspireerivate inimestega.
  • Millised tegevused tõstavad minu enesekindlust?

10:30 - 11:00

Kuidas jääda Bürokratist nutikamaks ning leida temas koostööpartner?

  • Sigrit Siht

    Sigrit Siht

    Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, andmete nõunik

Mis või kes on Bürokrat?

Eesti avaliku sektori krattide ehk tehisintellekti põhjal loodud rakenduste raames, vaatame, kuidas on kratil lasta teha tülikas ja üksluine töö ning ise sellest kasu lõigata ja keskenduda ülesannetele, mis on loomingulisemad. Kratid on inimese abilised, millega tuleb õigesti läbi käia – nagu mütoloogiastki teada, kratid on abimehed targale omanikule.

11:30 - 12:00

Digitaalne koristuspäev

  • Kalev Pihl

    Kalev Pihl

    IT õppejõud, infoturbe koolitaja, SK ID Solutions juhatuse esimees, mentor

  • Digitaalne prügi koormab meie arvuteid ja andmekandjaid
  • Mis on digitaalne prügi ning keda see segab?
  • Milline on digitaalne prügimägi?
  • Kuidas oma ümbrust puhtana hoida ehk kuidas digiprügi sorteerida?

12:00 - 13:00

Lõuna ja messi paus

13:00 - 13:30

Kas ja kui palju huumor meid elus edasi kannab?

13:30 - 14:00

Ületöötamisega üksindusse

  • Kärt Anvelt

    Kärt Anvelt

    Ekspressmeedia, Eesti Päevaleht, vanemtoimetaja

  • Kodukontor - kas lust ja lillepidu või avastad ühel päeval, et oled ületöötatunud ja närviline
  • Kas kodukontor sobib kõigile?
  • Kas ületöötamist on võimalik vältida?
  • Miks peame üksindust vältima?
  • Suhelge kolleegidega. Miks? Ja mis moodi, kui olen sunnitud kodus istuma?
  • Kuidas aitab mind mu ülemuse abi?

14:00 - 14:30

Tööta lihaspingevabalt!

Uuringute järgi kustub Euroopa elanike eluküünal kõige sagedamini just passiivsest eluviisist tingitud tervisehädade tõttu. Räägime põhjalikult lahti, miks tasub igapäevaselt aktiivne olla ja kuidas olla liikuv ja terve ka oma istuvas töökeskkonnas. Millised treeningud aitavad kõige paremini kaasa tervise säilitamisele ja sellele, et meil kusagilt ei valutaks. Vaatame üle lihtsad ergonoomika nipid – istumisasendid ja toolisoovitused, teeme läbi mõned efektiivsed harjutused.

14:30 - 15:00

Lõõgastus- ja kosutuspaus

15:00 - 15:30

Innovaatilise ettevõtte ootused juhiabile

  • Millised on uuendusliku ettevõtte ootused kontori tiimile?
  • Kuidas pakkuda parimat tuge ja toetust organisatsioonile?
  • Kui oluline on muutustega kohanemine?
  • Kuidas ennast arendada ja ajaga kaasas käia?

15:30 - 16:00

Positiivne suhtluskeel koostööl tujukate kolleegidega

  • Katrin Roosileht

    Katrin Roosileht

    Meta-Profit OÜ koolitaja, psühholoog, psühhoterapeut, superviisor, coach

  • Milline on positiivne ja hooliv suhtlemine
  • Kuidas säilitada enda positiivne hoiak ja mitte ise tujukaks muutuda
  • Mis viisil keerulises olukorras adekvaatselt toimida
  • Kuidas tujukat kolleegi rahustada ja koostööle suunata

16:00 - 16:15

Kingituste jagamine ja konverentsipäeva lõpetamine

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
9
Sihtrühm:
Sekretär, juhiabi, asjaajaja, assistent, juhatuse sekretär, sekretär-asjaajaja, sekretär-personalispetsialist jt, kes on seotud administratiivse tööga.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 9 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.

Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Ragne Talv
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.