Üldinfo

Toimumise kuupäev:
23.09.2020
Registreerimise lõpp:
21.09.2020
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
199 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 5. juulini 129€ + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Kas argumenteerid või lihtsalt vestled?

Argumenteerimine on enda seisukoha selge, struktureeritud ja põhjendatud esitamine. Argumente kasutatakse nii enda peas mõtete korrastamiseks, oma arvamuse selgitamiseks kui ka teiste kuulamiseks. Seetõttu on argumentide kasutamine tööalases suhtluses viis, kuidas jätta kõrvale liigne emotsioon ja keskenduda sisulisele ning efektiivsele kommunikatsioonile, mis viib üksteise parema mõistmise ning kaalutletud otsusteni.

Koolitus on praktiline, kus iga teemat läbitakse lühiteooria ja sellele järgnevate harjutustega. Julgematel on võimalus oma argumente ka suures grupis esitleda.

Koolituse eesmärk on selgitada, millistes olukordades on argumendid veenvad; tutvuda argumendi mudeliga ning teha harjutusi argumendi kasutama õppimiseks.

Koolituse läbinu teab kuidas veenvalt suhelda, kuidas esitleda ja kaitsta oma seisukohta ning kuidas käituda suhtluspartneriga erinevates olukordades.

Praktilisi oskusi õpetab SpeakSmart’i® kogenud koolitaja ja moderaator Lauri Kriisa.

Koolitus toimub saalis, kuid soovi korral on võimalik osaleda ka veebis otseülekande vahendusel ning küsida reaalajas esinejatelt küsimusi. Hind on mõlemal juhul sama.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerumine ja hommikukohv koos suupistega

10:00 - 11:30

Argumendioskused tööalaseks suhtlemiseks

  • Argumendi koostamine ja vastuargument
  • Kuidas argumenti töökontekstis kasutada? Näiteid erinevatest töösituatsioonidest
  • Olukorrad, kus töötab argument kõige paremini ja kuidas seda olukorda luua

11:30 - 12:00

Toekas kohvipaus

12:00 - 13:30

Koolitus jätkub

Lauri Kriisa
SpeakSmart’i® kogenud koolitaja ja moderaator 

  • Emotsionaalsete ja ratsionaalsete sõnumite edastamine suhtlusolukorras
  • Sagedased vead argumenteerimisel
  • Näited igapäevastest töösituatsioonidest ning praktilised harjutusülesanded

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Koolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
ettevõtete juhid, ettevõtjad, juhid ning kõik teised teemast huvitatud
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.

Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on läbinud koolituse täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kuni 30 kalendripäeva enne sündmuse toimumist (100% Tasu tagastatakse Kliendile) ning osaline taganemine kuni 20 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

 

Projektijuht:
Ragne Talv, tegevjuht
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi