Üldinfo

Koolitus toimus:
24.11.2020
Kestvus:
2 AT
Hind: Liitu sooduspakkumistega
129 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind 99€ + km

Salvestatud koolituse video ostu korral on võimalik seda järele vaadata seitse päeva alates lingi saamise hetkest. Link saadetakse peale arve tasumist.

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Suhtlemine keerulise patsiendiga – kuidas pingelises situatsioonis rahulikuks jääda ning ennast säästa?

Tulenevalt valdkonna spetsiifikast on meditsiinitöö juures möödapääsmatuks osaks keeruliste suhtlemisolukordade lahendamine ning konfliktsete inimestega suhtlemine. Igapäevaselt tuleb arstidel ja meditsiiniõdedel rääkida nii patsientide kui ka nende lähedastega, kes samas võivad käituda ebaviisakalt või lausa ründavalt. Sellistes olukordades ei tohi alahinnata oskusliku suhtlemise jõudu, sest see on arstitöös võimas tööriist, mida peaks arendamelukestvalt nagu iga teist arstioskust.

Kuidas jääda pingelistes situatsioonides professionaalseks ning rahulikuks? Kuidas hoida positiivset (või vähemalt neutraalset) suhtumist ka ebameeldivalt käituva patsiendi suhtes? Kuidas emotsioonidega mitte kaasa minna ning tänu sellele ka ennast säästa?

Koolituse eesmärk on anda arstidele, õdedele ning teistele tervishoiutöötajatele vajalikud teadmised, kuidas pingelistes olukordades patsientidega rahulikuks jääda ning läbi selle ka ennast säästa.

Koolituse läbinu teab muuhulgas, kuidas saada hakkama keerulistes suhtlemise situatsioonides ja jääda seejuures professionaalseks; kuidas säilitada ebaviisaka kliendi suhtes neutraalne suhtumine; kuidas pingesituatsioonis emotsioonidega mitte kaasa minna ning kuidas hoida enda vaimset tervist konfliktsetes olukordades.

Koolitus on suunatud arstidele, meditsiiniõdedele ning teistele tervishoiutöötajatele, kelle igapäevatöö hõlmab suhtlemist patsientide ning nende lähedastega.

Koolituse viib läbi Sisekaitseakadeemia kommunikatsiooni ja kriisipsühholoogia lektor, EL-i CSDP ja Twinning missioonide ekspert ja juhtimistreener Erik Rüütel, kes on  varasemalt viinud läbi konfliktse suhtlemise alaseid koolitusi muuhulgas vanglateenistujatele, politseiametnikele, kaitseliitlastele, lennujuhtidele, kohalike omavalitsuste ametnikele ja eraettevõtete juhtidele.

Programm

Suhtlemine keerulise patsiendiga - kuidas pingelises situatsioonis rahulikuks jääda ning ennast säästa?

  • Erik Rüütel

    Erik Rüütel

    Tervisekliinik OÜ, psühholoog; Sisekaitseakadeemia, rahvusvaheliste suhete ja arendusosakonna juhataja

  • Kontaktivalmidus raskeks vestluseks
  • Kuulamise ja sobiva vastuse formuleerimise tehnikad
  • Toetava vestluse pidamine, vajaliku ajakulu planeerimine
  • Oma rolli psühholoogiline tasakaalustamine

Lisainformatsioon

Sündmuse tüüp:
Salvestatud
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Meditsiinivaldkonna töötajad ning juhid, sh haiglate, polikliinikute ja teiste terviseasutuste töötajad, kelle igapäevatöö hõlmab suhtlemist patsientidega.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 2 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on täitnud kõiki õppekava läbimise nõudeid täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Kui Te ei jää teenusega rahule, siis palume tellimusest taganemiseks 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist esitada EKKK-le e-kirja teel (info@eestikonverentsikeskus.ee) põhjendusega taotlus, kuhu märgite lisaks Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovite taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Kätlin Susi